Multe companii care vând iaurt grecesc (Lynos, Nestlé, Danone, Carrefour, Walmart) utilizează imaginea faimoaselor cupole albastre ale bisericilor ortodoxe din satul Oia, insula Santorini. Păcat că au decis să elimine grafic crucifixurile din partea de sus a cupolelor.
CINE LE PERMITE AȘA CEVA ???????
NU LE CONVINE ?????? SĂ-ȘI COMERCIALIZEZE PRODUSELE DOAR ALE LOR.
Îi chinuie diavolii sunt lipsiți de credință și urăsc semnul sfintei cruci de aia l-au scos.
Pot doar sa banuiesc de ce au facut asta. Probabil ca sa nu „deranjeze” anumite categorii de clienti. Dar sa privim si partea buna a lucrurilor si anume ca semnul Crucii nu va mai fi folosit in scop comercial si nu va ajunge la gunoi o data cu ambalajul.
Sunt bine motivati…acum arata ca o moschee..
http://www.hotnews.ro/stiri-international-21981593-lidl-sters-ambalaj-crucile-care-apar-acoperisurile-bisericilor-suntem-companie-care-respecta-diversitatea.htm