In trei ani, inteligenţa artificială va deveni principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Inteligenţa artificială va deveni în următorii trei ani principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi, consideră trei sferturi dintre bancherii intervievaţi de firma de consultanţă Accenture, transmite Reuters.

Patru din cinci bancheri cred că inteligența artificială va revoluționa modul în care băncile vor strânge informații și vor interacționa cu clienții, se arată în studiul Accenture Banking Technology Vision 2017, care a intervievat peste 600 de bancheri de top și a consultat analiști din industrie și reprezentanți ai mediului academic.

Inteligența artificială, tehnologia care se află la baza vehiculelor autonome, dronelor și softurilor de recunoaștere vocală, este văzută de lumea financiară drept o tehnologie esențială care, împreună cu inovații ale tehnologiei destinate sectorului financiuar, vor schimba fața industriei bancare în anii următori.

Peste trei sferturi dintre respondenți cred că inteligența artificială va permite interfețe mai simple, care vor ajuta băncile să creeze experiențe mai umane pentru clienți. „Marele paradox este că oamenii cred că tehnologia va face ca serviciile bancare să devină mai automatizate și mai puțin personalizate, dar ceea ce vedem este opinia că tehnologia va ajuta ca acestea să fie mai personalizate”, a spus Alan McIntyre, director pentru practici bancare la Accenture și coautor al raportului.

Inteligența artificială va da oamenilor impresia că banca îi cunoaște mult mai bine și le va reda sentimentul pe care îl aveau atunci când interacțiunea umană era mai mare.

Principalul motiv de îngrijorare, legat de inteligența artificială, este confidențialitatea datelor, dar una din trei persoane intervievate a mai afirmat că o altă peoblemă ar putea fi faptul că utilizatorii preferă deseori interacțiunea umană.

 

 

One thought on “In trei ani, inteligenţa artificială va deveni principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi”

  1. … din banci dispar oamenii…
    … din fabrici dispar oamenii…
    … de la volanul camioanelor dispar oamenii…
    … din salile de gimnastica dispar slariatii…
    …. dispar politicienii prin „integrarea” informatiilor int programe de gestiune care „iau decizii” mai eficiente decat ei…
    ….
    Unde se fuc oamenii 9sa munceasca) atunci cand se duc (locurile de munca)…?
    DEPOPULARE.
    Organizat „stiintific” – virusi artificiali, vaccinari „pregatitoare”, alimente toxice, apa si aer contaminate, controlul „dobitoacelor” prin monitorizarea RFID si cip implantat, control „fara fir” finalizat in eliminare „eficienta” si auto-eliminare indusa mental.
    Nu „ajunge” implantarea cip-ului, se pregateste si implantarea de „calculator” in creier – si-a „tras” firma pentru asta idiotul terenshumanist (nu intereseaza ca are miliarde de dolari…, tot deviat mintal este) – Elon Musk, NEURALINK.
    http://www.zerohedge.com/news/2017-03-27/elon-musk-launches-company-hook-people-computers
    Si din aceia vor fi „atent selectionati” pentru a fi comandati si eliminati….
    Daca se ajunge acolo – sa nu fie!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X