OUG prevăzută în raportul privind sistemul 112 prevede ca operatorii de telefonie mobilă să furnizeze servicii pe cartele PrePay doar după ce colectează datele de identificare a proprietarului cartelei SIM, ira datele să fie divulgate autorităților doar când se sună la 112.
„A fost realizat deja un proiect de ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea ordonanței de urgență nr. 34/2008 privind organizarea și funcționarea sistemului național unic pentru apeluri de urgență și a OUG 111/2001 privind comunicațiile electronice precum și nota de fundamentare a fost realizată. În cadrul ordonanței, veți regăsi și aspectul cu cartelele PrePay. Asta a ridicat mai multe întrebări. A fost făcută o analiză pe primele 6 luni ale acestui an de către colegii de la STS și, din cele 47,70% apeluri non-urgente efectuate în cursul celor 6 luni anul 2019, 52,86% au fost abuzive, iar 81% din cele abuzive au fost realizate de pe cartele PrePay, unde nu s-a putut identifica apelantul sau proprietarul”, a declarat Raed Arafat, la Palatul Victoria.
Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență a precizat, referitor la textul ordonanței de urgență, că referirea la cartelele PrePay este doar în contextul apelării numărului 112.
„Deci numai când se apelează numărul 112, atunci furnizorul de telefonie mobilă divulgă numele și datele proprietarului cartelei Prepay. Așa este prevăzut în ordonanța de urgență, care este propusă ca draft în acest raport”, a completat Arafat.
Potrivit proiectului de ordonanță de urgență:
După articolul 51 se introduce un nou articol, articolul 511 cu următorul cuprins:
„Art. 511
– (1) Furnizarea serviciilor de comunicații electronice la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, se realizează, în conformitate cu prevederile prezentului capitol, numai după ce furnizorul a colectat, prin intermediul unui formular în format fizic sau electronic, datele de identificare ale utilizatorului final al cartelei SIM, astfel cum sunt prevăzute la art. 4 alin.(1) pct.55.
(2) Prelucrarea datelor colectate în temeiul alin. (1), este permisă până la împlinirea unui termen de cel mult 6 luni de la data încetării furnizării serviciului de comunicații electronice. La împlinirea termenului, datele se șterg sau, după caz, se distrug.
(3) Datele colectate în temeiul alin.(1) pot fi puse numai la dispoziția administratorului Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă și pot fi utilizate de către acesta în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului național unic pentru apeluri de urgență, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 246 din 28 martie 2008.
(4) Atunci când datele cu caracter personal se colectează, în conformitate cu prevederile alin. (1), în format electronic, utilizatorul transmite furnizorului și o copie a documentului de identificare valid în vederea verificării corectitudinii acestor date. Copia documentului de identificare valid se șterge sau, după caz, se distruge de către furnizor la împlinirea unui termen de cel mult 30 de zile de la data începerii furnizării serviciului.
(5) În cazul utilizatorilor finali care, la data intrării în vigoare a dispozițiilor prezentului articol, beneficiază de servicii de comunicații electronice furnizate la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, furnizorul colectează datele de identificare ale acestora în termen de cel mult 6 luni de la această dată.
(6) După împlinirea termenului prevăzut la alin. (5), este interzisă furnizarea serviciilor de comunicații electronice furnizate la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, prin intermediul cartelelor SIM ai căror utilizatori nu au pus la dispoziția furnizorului datele de identificare pe care acesta are obligația să le colecteze în temeiul alin. (1).
(7) În cazul pierderii sau furtului cartelei SIM, în termen de 72 de ore de la data constatării producerii evenimentului, utilizatorul informează furnizorul de servicii de comunicații electronice, care are obligația de a înceta de îndată furnizarea serviciilor prin intermediul respectivei cartele SIM”.
O prostie. Se poate identifica apelantul (ceva mai greu), dar se poate şi fără act de identitate.
Pe de altă parte, se poate găsi un nebun care să sune aiurea şi peste 5 ore să declare că a pierdut cartela cu o zi înainte.
Victime colaterale pot fi persoane în vârstă din mediul rural care folosesc mai rar telefonul şi care s-ar putea să nu observe sustragerea/pierderea telefonului/cartelei şi să declare acest lucru în 72 de ore. Şi iată o nouă categorie de potențiali infractori : „nedeclaratorii”. Şi iată cum din cauza unui individ pe care efectiv nu ştiu cum să-l calific, se pregătesc legi tâmpite pentru milioane de cetățeni.
Nu e suficient!!! Legea trebuie sa vină mai severă! Termen de 90-120 zile, cu informare SMS a utilizatorului de prepay să se prezinte la cel mai apropiat magazin de telefonie mobilă de care aparține pentru înregistrarea identității! În caz contrar numărul va fi închis și redistribuit!
Fără acest aspect, vă dura zeci de ani sa se ajungă la normalitate! Autoritățile trebuie să aibă acces instant la această baza de date!
În alt mod, nu vad diferența!
Ovidiu, esti pe langa, dar esti dresat bine. Conducatorii, dar mai ales cei din SRI, te adora.
ovidiu daca ai fi angajat la ei ,probabil te ar face angajatul lunii 🙂
in alta ordine de idei stii ce inseamna pt.unii normalitate?sa arunce telefoanele si sa plece din matrixul asta… acolo se ajunge…ori esti cu sistemul 666,ori iesi din el..
Controlul total e normalitatea pentru tine?!
La ce va foloseste anonimitatea asta? Daca vedeti cu ochii vostri cum s-au inmultit faradelegile; crime monstruoase, violuri, dementi care impusca oameni sau intra cu masina in multimi, pentru ce va foloseste anonimitatea? Oamenii care au de ani de zile abonamente, aia de ce nu mai fac caz ca trebuie sa prezinte actele? Vrei intimitate? Inainte de-a se inventa telefonul o fi existat intimitate? Cu siguranta, dar nu era extrapolata ca in ziua de azi! Vreti si intimitate, si anonimat, si siguranta si….cu sufletul in RAI si cu restul…. Daca vrei sa fii anonim, nu mai lua omule, nici telefon, nici Internet…e atat de simplu! Aaaa, le vrei, dar vrei sa ramai anonim! De ce? Daca spune cineva altceva decat vrei tu, ori e securist, ori e satanist! Nicaiva echilibru! E necesar intr-o lume bantuita de psihopati!
Păi dacă oricum nu ești anonim, la ce le folosește legea asta? De ce au mai arestat un fost judecător CCR?
Dacă tot s-a înmulțit hoția, hai să ne pună la toți brățări electronice, ca să ne prindă în 2 minute, în caz că ne vine ideea să furăm ceva…
Se pare că prezumția de nevinovăție urmează să fie înlocuită cu prezumția de infracționalitate.
Dumnezeu ne-a făcut OAMENI LIBERI, deci nu trebuie să ne comportăm ca niște slugi și să sprijinim tacit toate aberațiile.
„Dacă tot s-a înmulțit hoția, hai să ne pună la toți brățări electronice, ca să ne prindă în 2 minute, în caz că ne vine ideea să furăm ceva”…
asa va fi acceptata pecetea,pe acest principiu..e dementa…fricosii vor fi primii pecetluiti
Cu ce il impiedica pe un criminal sa omoare daca nu are cartela prepay cu buletinul? E obligatoriu sa aibe telefon la el cand omoara sau cand talhareste?
În America se dau cartele fără act de identitate. Deșteptarea!
pt ca aia au buletin cu cip rfid 666 demult…prin triangulare /telsmart stie instant cine esti..unde esti..fb/whats/google se stie cu precizie…algoritmica…
Spune-mi si mie, de ce ti se pare normal sa furnizez datele personale pentru a putea utiliza un telefon? Pe vremuri cind cineva suna de la un telefon public care functiona pe baza de monede cum putea fi identificat? Iti spun eu nu putea fi identificat! Si chiar daca in acest fel erau mai multe apeluri la serviciile de urgenta facute la caterinca, existau amenintati false cu bomba etc, etc…ramine totusi dreptul fiecarui cetatean de pe lumea asta de a putea da apeluri anonime! fara ca sistemul sa tie cine este!
Bun si daca sun la 112 de pe un telefon fara cartela sim in el, cum ma identifica?
Ca si cu cardul de sanatate: dupa introducerea lui, fraudele sunt mai usor de comis.
Iar o minciuna gogonata pentru a restrange intimitatea, drepturile si libertatile.
Telefoane fara cartela de pe care sa se sune la 112 sunt cazuri excepționale, dar intr-adevar reiese ca au urmarit monitorizarea intregii populatii.
Asa este, dar sistemul aduce ca argument multitudinea de apeluri false.
Daca cineva va voi sa se distreze apeland 112, o va putea face in continuare de pe orice telefon mobil fara cartela, cu atat mai mult, deoarece utilizarea cartelei va duce la identificarea lui.
„Big brother” trebuie să știe tot ce mișcă. Nu ca să ajute oamenii ci ca să-i poată manipula, aresta, in caz că se opun sistemului. Se folosesc de orice necaz/oportunitate ca să implementeze controlul total. Bineînțeles că oamenii nu au voie să aibe arme de apărare, numai cei vânduți sistemului au arme.
Asta nu face decit sa complice lucrurile. Odata, obligatia de a purta buletinul la tine…, apoi SRI si cine o mai fi pe acolo completeaza lista inregistrarilor vocale ale fiecarei persoane CIT SI CEEA CE FACE! Un om de rind care are serviciu si duce o viata gen Truman Show va crede ca acest lucru este bun in mintea lui, insa pentru infractori….. practic se va inmulti ciordeala telefoanelor, si nu doar asta, dar o repercusiune este ca practic cetateanul isi va dori la un moment dat sa vrea sa i se fure telefonul. Se inmultesc si comercializarea cartelelor… se poate face bisnitarie pe asta. Legea asta este foarte bine gindita special pentru neinformati, asta nu este decit o alta lege BigBrother. Nu intimitate, libertate, e praf in ochi.
Marionetele nu pricep ca mai importanta este mobila decit cirpa, iar cind mobila nu mai este, ce faci cu cirpa?
Corect!
STARETUL ANTONIE DESPRE CARTELE SI SEMNUL FIAREI: „La venirea antihristului, totul deja e pregatit, centralizarea e deplina, poporul e numarat, fiecare e cu numarul sau si cu cartela sa, iar în ea e inclus totul”
mai sunt si oameni normali
https://www.activenews.ro/stiri/Fost-ofiter-SRI-Maior-si-Coldea-aveau-marota-cu-pre-pay-si-Big-Brother-nu-pentru-%E2%80%9Einteresul-national-nu-ca-sa-va-protejeze-pe-voi-de-teroristi-sau-violatori.-Erau-doar-niste-baieti-destepti-in-spate-si-interese-de-sute-de-milioane-de-euro-157125
Despre asta e vorba:
Măsura 2. Încheierea unui protocol de colaborare cu Google, testarea și ulterior operaționalizarea soluției finale de localizare de tip AML (Advanced Mobile Location). Timp maxim de implementare este de 8 luni Răspunde STS.
Costul proiectului de pentru implementarea sistemului AML este de 600 de mii de euro, potrivit STS”, a precizat Arafat.
Soluția de localizare Google AML/ELS este funcțională, conform raportului EENA 2019, în 15 țări: Marea Britanie, Islanda, Irlanda, Norvegia, Finlanda, Belgia, Olanda, Austria, Slovenia, Moldova, Lituania, Estonia, Noua Zeelandă, Statele Unit și Emiratele Arabe, în alte state se află în curs de implementare/testare.
https://www.realitatea.net/raportul-112-prezentat-astazi-raed-arafat-a-teptat-cu-detalii-de-premierul-dancila_2211884.html
Google promoveaza implantul cu cip 666 si are patent pentru implantul cerebral.
Noile noastre buletine sunt facute de MasterCard. Sistemul dupa care functioneaza e al MasterCard. Atat ca nu scrie pe ele MasterCard.
V-ati prins de schema domnilor?
Intotdeauna e asa.
Sistemul creeaza problema si apoi tot Sistemul vine cu solutia, iar indivizii spalati pe creier o accepta fara sa cracneasca, ba chiar cer din rasputeri aceasta solutie.
In concluzie, cazul Caracal, in afara de mitingul tefelistilor din 10 august pentru daramarea guvernului, se lasa si cu monitorizarea de tip Big Brother a intregii populatii. Traiasca televiziunile!
OFF TOPIC
Diversiunea „Monstrul cu butoiul”, minciuni la greu, manipularea și pregătirea psihologică a populației pentru mitingul din 10 august
Posted by justitiarul 19 minutes ago
Diversiunea „Monstrul cu butoiul”, manipularea opiniei publice prin intermediul presei
Peste puțin timp, mai precis pe 10 august 2019, se va împlini un an de zile de la evenimentele care au șocat la vremea respectivă opinia publică internă și internațională. Prin evenimentele din 10 august 2018, părțile aflate în conflict politic, sprijinite intens de presă, împărțită și ea în galerii de chibițăreală electorală, înțeleg lucruri diferite.
Forțele anti-PSD de la Klaus Iohannis pînă la U.M. din Presă, înțeleg prin evenimente reprimarea miilor de protestatari pașnici de către Jandarmeria aflată la ordinul Guvernului PSD-ALDE prin Ministerul de Interne condus de Carmen Dan.
Forțele de ordine au avut drept pretext al intervenției în forță, cu vădite note de violență inexplicabilă și mai ales neprofesionistă, provocările unor grupuri anume, dezvăluind un anume profesionalism din rîndurile protestatarilor. Aceste provocări au fost puse de forțele anti-PSD pe seama Guvernului, mai precis a lui Liviu Dragnea.
PSD și ALDE, de la Liviu Dragnea pînă la presa de casă a Guvernului, înțeleg prin evenimentele din 10 august 2018 o tentativă de lovitură de stat pusă la cale de Opoziție. Sub acest semn, provocările sînt puse pe seama unor grupuri Rezist din mulțime, care au procedat Planului de Lovitură de stat. Iar intervenția în forță a fost justificată prin nevoia de a contracara tentativa de Lovitură de Stat împrăștiind rapid mulțimea din Piață.
Peste tot în lume una dintre misiunile de esență ale jurnaliștilor e cea de a nu crede o iotă din versiunile oficiale asupra unor evenimente controversate și a încerca să deslușească și să prezinte opiniei publice realitatea, care, în chip fatal se ascunde dincolo de ceea ce se vede. Pînă cînd nu descoperă, el adevărul, jurnalistul pune întrebări, semnalează enigme, cere autorităților lămuriri asupra unor momente ciudate, care se abat de la logica vieții.
Inutil să mai reamintesc că, de 30 de ani, de cînd activez în presa democratică, mi-am asumat misiunea de a fi sceptic față de ceea ce se vede și de a căuta să descopăr ceea ce se ascunde dincolo de ceea ce se vede. Prin ceea ce se vede înțeleg atît ceea ce s-a transmis chiar în direct la televiziuni și mai ales – dacă nu mai ales – ceea ce declară autoritățile. Dînd curs acestei misiuni am pus întrebări, am semnalat ciudățenii în legătură cu multe evenimente controversate din postdecembrism, începînd cu Fenomenul Teroriștilor din decembrie 1989 și terminînd cu eliberarea din Pușcăria din Costa Rica, în ajunul Crăciunului 2018, a Elenei Udrea, prin punerea în mișcare a unei mașinării nu numai interne, dar chiar și externe care a acționat cu o rapiditate greu de întîlnit chiar și în cazul birocraților din cele mai democratice țări ale lumii de azi.
Despre evenimentele din 10 august 2018, am scris și publicat pe cristoiublog.ro și, în Evenimentul zilei nu mai puțin de 9 texte, toate consacrate întrebărilor stîrnite de aceste întîmplări șocante. 6 dintre ele fac parte dintr-un serial intitulat Tulburările din 10 august – Aberații și mistere.
A trecut un an de zile de la ridicarea acestor întrebări, care nu sînt ale mele, ci ale opiniei publice.
Niciuna dintre ele n-a primit un răspuns oficial. Principala cauză constă în secretoșenia de tip securistic a instituțiilor noastre de forță. Diversiunea Springtime a pornit de la un apel fals la 112. Nici pînă acum nu știm cine l-a dat.
De ce? Foarte simplu. STS-ul, instituția fanion în fraudarea alegerilor, condusă de Ionel Vasilca, generalul care a avut tupeul de a nu recunoaște în fața poporului român că dispecera de la 112 a tratat-o cu sictir pe Alexandra Măceșanu, devenind astfel complice la crimă (Apropo, a fost anchetată pînă acum cucoana?!) a refuzat sistematic pe motiv că e secret de stat să dezvăluie cine a făcut în 10 august 2018 apelul fals la 112, pentru a crea Diversiunea Springtime, de la care a plecat Diversiunea cu jandarmerița.
S-a crezut că imposibilitatea de a afla cît de cît adevărul despre Tulburări își are cauza în prezența lui Liviu Dragnea la șefia PSD și a lui Carmen Dan la șefia MAI. S-a presupus că cei doi au avut interesul ca totul să rămînă într-un secret de tip securistic.
Liviu Dragnea nu mai e șeful PSD din 27 mai 2019. Carmen Dan nu mai e ministru de Interne. Dacă au plecat din funcții cei suspectați că ar bloca aflarea adevărului de ce nu se află acum Adevărul?
Răspuns: Așa cum am presupus în toate cele 9 comentarii de acum un an, în evenimentele din 10 august 2018, de la diversiunea cu un milion de diasporeni pînă la Diversiunea Springtime, sînt rodul implicării Serviciilor secrete românești și străine. Așa cum s-a întîmplat și în decembrie 1989 și în noiembrie 2014, cînd Klaus Iohannis a cîștigat alegerile.
În excelenta sa carte Autopsie du coup d’État roumain: Au pays du mensonge triomphant (Autopsia unei lovituri de stat românești: În țara minciunii triumfătoare), publicată în octombrie 1990, Radu Portocală demontează în chip necruțător mecanismul Diversiunii din decembrie 1989 nu numai în crearea fenomenului terorist, dar și în răsturnarea lui Nicolae Ceaușescu.
Folosirea fie prin manipulare, fie prin ordin, a presei pentru realizarea diferitelor obiective din Planul Loviturii de Stat. Această folosire o întîlnim în toate Diversiunile puse la cale de Servicii din decembrie 1989 pînă azi. N-a cîștigat Klaus Iohannis al doilea tur în urma Diversiunii mediatice: Diaspora nu-i lăsată să voteze de către Victor Ponta?
Folosirea presei se întîlnește și în cazul Evenimentelor din 10 august 2018. În cazul evenimentelor din 10 august 2018, sare în ochi o realitate: Prăpastia dintre prudența din declarațiile oficiale și abundența pînă la deșănțare a informațiilor obținute din surse.
Urmărind chiar și fără interes profesional evenimentele reunite sub titlul Cazul de la Caracal, vom remarca imediat prăpastia dintre intervențiile oficiale și informațiile date de presă ca sigure, dar obținute din surse. Aproape toate aceste informații sînt fantasmagorii care-i jignesc grav pe telespectatori și cititori, considerîndu-i niște imbecili ușor de tras pe sfoară, pentru că sînt în stare să creadă orice.
De la intrarea în locuința lui Gheorghe Dincă (26 iulie 2019, ora 6, dimineața și pînă duminică, 4 august 2019) au trecut 9 zile. În tot acest timp, s-au făcut percheziții și cercetări la fața locului, s-au făcut propuneri de arestare preventivă, avut loc interogatorii și audiții. Pe 26 iulie 2019, după pătrunderea în locuință, purtătorul de cuvînt al IGPR, Georgian Drăgan a făcut o declarație de presă despre primii pași în investigații. A fost prima comunicare oficială despre Caz.
În astfel de împrejurări, peste tot în lume cei însărcinați cu ancheta țin la curent opinia publică aproape din oră-n oră cu mersul anchetei. E o cerință dictată nu numai de transparența tipică democrației, dar și de necesitatea – vitală într-o democrație – de a nu crea un curent de opinie de neîncredere în instituțiile statului.
Stiți cîte intervenții oficiale (comunicate și declarații de presă) avem de vineri 26 iulie pînă duminică 4 august? 9 (nouă!!!) mari și late. Două sînt Comunicate ale Poliției și cîteva Comunicate ale DIICOT.
Există o singură conferință de presă – cea ținută de șeful DIICOT, Felix Bănilă, despre mersul anchetei, proclamată de toți drept un dezastru. După eșecul de comunicare, DIICOT a apelat la purtătoarea de cuvînt Mihaela Porime, a cărei misiune e de a-și face apariția în fața presei pentru a ne convinge că DIICOT se face că lucrează.
Informațiile publicate de presă pe surse sînt sute, dacă nu mii. Cine le dă? De ce le dă? Cîte dintre ele sînt născociri din burtă în redacțiile televiziunilor de știri ahtiate după rating și cîte plasate de oamenii Serviciilor din Instituțiile de forță? De ce nu le dezmint anchetatorii?
Site-urile și televiziunile de știri invocă surse judiciare. Practic toate site-urile și televiziunile de știri invocă surse judiciare proprii. Ai crede că la ancheta participă cel puțin o mie de specialiști, toți avînd drept singură preocupare de a informa presa pe sub mînă.
S-a preocupat DIICOT de a descoperi cine sînt aceste surse? Firește că nu. Așa zisele surse sînt persoane, dacă nu doar o singură persoană, după părerea mea din tagma ofițerilor acoperiți, cu misiune precisă de a intoxica presa.
De ce se apelează la intoxicarea Presei prin surse?
Orice declarație oficială e riscantă în cazul unei Diversiunii. Pe de o parte cei care au emis-o devin responsabili de informația falsă, pe de alta, ea nu poate fi retractată.
Pe surse a apărut ca sigură informația potrivit căreia „Monstrul” are la activ 30 de victime.
Răspunde cineva dacă informația nu se va verifică? Firește că nu.
A fost dată pe surse.
Folosirea diversiunii pe surse dă posibilitatea testării opiniei publice.
S-a aflat pe surse că s-au găsit în locuința Monstrului pachete de carne.
S-a testat astfel opinia publică pentru a se vedea dacă e credibilă varianta cu tranșarea corpului.
Diversiunea „din surse” are rolul de a liniști opinia publică. Majoritatea știrilor false se referă la succesele obținute de anchetatori. Opinia publică are impresia că ancheta duduie.
O întreagă mașinărie s-a pus în mișcare pentru a convinge de teza Asasinului singuratic.
Cele mai multe fake news-uri se supun imaginii Monstrului. Cea mai puternică e știrea Camera Ororilor.
Puținătatea informațiilor oficiale obligă presa să se năpustească la așa-zisele surse.
Care surse mint cu nerușinare.
Asistăm, așadar, la o nouă Diversiune. Ar putea fi denumită Monstrul cu butoiul și are drept principală misiune impunerea falsului că Gheorghe Dincă e un asasin singuratic, un monstru care și-a făcut o Cameră a ororilor. Această Diversiune ne semnalează efortul supraomenesc de a evita descoperirea Adevărului în Cazul Caracal. Se lucrează și noapte nu la descoperirea Adevărului, ci la mînărirea acestuia.
ION CRISTOIU
https://www.justitiarul.ro/diversiunea-monstrul-cu-butoiul-minciuni-la-greu-manipularea-si-pregatirea-psihologica-a-populatiei-pentru-mitingul-din-10-august/
Se pare ca Alexandra a fost rapita chiar de cineva din „servicii”.
Cumpanasu: „Mama și tatăl Alexandrei au fost sunați de cel puțin două ori. O dată la ora 10.30, joi, când Alexandra era deja răpită și nu sunase încă la 112, de pe cartela cumpărată de la Craiova, iar vineri, la 7.30, a mai fost un apel, care avea același mesaj, să stea liniștiți, să nu își facă probleme. Acest al doilea apel nici până la această oră nu a fost localizat de parchet și de poliție.”
https://www.stiripesurse.ro/alexandru-cumpana-u-vine-cu-date-explozive-parin-ii-alexandrei-au-fost-suna-i-de-cel-pu-in-10-ori-de-pe-numere-necunoscute_1373519.html
Rapirea Alexandrei pute rau de tot a servicii: Înregistrările cu Alexandra, distribuite de președintele Parlamentului European. Cazul Caracal bubuie în Europa
https://www.stiripesurse.ro/alerta-inregistrarile-cu-alexandra-distribuite-de-pre-edintele-parlamentului-european-cazul-caracal-bubuie-in-europa_1373212.html
asta inseamna ca nu o sa mai poti cumpara o cartela fara buletin.adica fara pecetea lui antihrist.
iata de cand o coace sistemul cu cartelele prepay:
https://www.romaniatv.net/cartele-prepay-cumparate-doar-cu-buletinul_9002.html
Curtea a considerat că colectarea de date cu caracter personal la vânzarea cartelelor pre-pay este constituţională atâta timp cât sunt asigurate condiţii şi garanţii cu privire la cine are dreptul să colecteze aceaste date şi ce răspunderi juridice are, cum şi cine anume are obligaţia de a stoca aceste date şi ce garanţii de protecţia a lor există.
În absenţa acestor garanţii, Curtea susţine că se aduce „atingere însăşi esenţei drepturilor fundamentale referitoare la viaţă intimă, familială şi privată şi la secretul corespondenţei, precum şi libertăţii de exprimare”.
Fără aceste aspecte reglementate, legea a fost respinsă ca neconstituţională. Prin urmare, ordonanţa de urgenţă pe care vrea s-o dea Guvernul trebuie să conţină garanţii solide privind siguranţa datelor personale colectate, precum şi prevederi clare privind procedura de accesare şi de prelucrare a acestora.
Daca e asa, eu renunt la telefon. Oamneii socializau, traiau, se iubeau si se intalneau mult mai eficient si fara telefon!
Tu nu ai prins vremurile fara telefon. Vrei sa spui ca ai prins vremurile fara telefon MOBIL! Este altceva!. Intr-adevar era mai bine doar cu telefoane fixe. Mult mai bine…fara telefoane deloc…..nu cred ca m-as fi descurcat. Chiar daca pe vremea cind eram eu mic erau rare si doar o casa din trei avea telefon…