X

Supermarket-urile din România se întrec în comercializarea produselor provenite din România

de null

Image result for supermarket raftul romanesc

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Marile reţele comerciale din România anunţă parteneriate „pe bandă rulantă” cu producătorii locali de produse agroalimetare. La o săptămână după ce nemţii de la Kaufland au lansat „Raftul românesc”, francezii de la Carrefour anunţă încheierea unui parteneriat de preluare a 100 de tone de carne de mânzat în 2018, carne provenită din ferme româneşti.

„Cele 100 de tone de carne de mânzate pe care le preluăm în 2018, reprezintă 20% din totalul cărnii de mânzat comercializate de Carrefour. Sperăm ca în câţiva ani să ajungem la un procent peste 50% din cantitatea de carne de mânzat pe care o vindem”, a spus Silviu Diaconu, director achiziţii legume-fructe Carrefour România.

Reprezentanţii Carrefour susţin că în prezent întreaga cantitate de carne de pasăre comercializată în magazinele lor provine din România, 90% din carnea de vită este din ferme româneşti, iar carnea de porc românească acoperă 60% din vânzări.

Pentru abatorizarea, tranşarea şi ambalarea cărnii de mânzat, cele două ferme de vaci de carne din zona Argeş şi Braşov vor lucra cu grupul de firme Diana din Râmnicu Vâlcea.

 În plus, ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate și din rețetele produselor achiziționate de la furnizori români, care au în componența lor ouă.

În linie cu demersurile sale de sustenabilitate, Lidl România urmărește dezvoltarea continuă a sortimentului de produse, într-un mod responsabil, împreună cu furnizorii săi. Unul dintre aspectele urmărite constant de către companie este îmbunătățirea standardelor de bunăstare a animalelor. Astfel, după ce, începând cu luna mai a anului 2016, Lidl România a eliminat din sortimentul său ouăle proaspete din categoria 3 (provenite de la găini crescute în baterii), de la sfârșitul anului 2017, compania a adus o nouă îmbunătățire sortimentului. Astfel, toate produsele Lidl dezvoltate local, care au în componența lor ouă, sunt realizate cu ouă categoria 2 (de la găini crescute în hale, la sol), categoria 1 (în sistem free range, cu acces în aer liber pe tot parcursul zilei) sau categoria 0 (ouă ecologice, produse de găini crescute în ferme ecologice și hrănite cu furaje care nu conțin făină proteică de origine animală, aditivi, conservanți sau coloranți sintetici).

Doar 39% dintre români știu ce înseamnă cifrele înscrise pe ouă

Pentru a atrage atenția asupra consumului de ouă proaspete provenite de la găini crescute responsabil, Lidl România a demarat un studiu național despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerț. Conform studiului efectuat, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine și doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă și doar 2 din 10 români le cunosc pe toate.

De altfel, conform aceluiași studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporție de 49%, și cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporție de 33%. Totodată, jumătate dintre părinți cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât și pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.

În ceea ce privește criteriile de alegere a ouălor, prospețimea, aspectul, calitatea și condițiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporție de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) și free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecție sunt prețul și perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor – 73%.

Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori știu că pot afla despre categoria de ouă conținută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenți la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporție de 18%.

Mai multe detalii despre politica Lidl cu privire la dezvoltarea sortimentului de ouă într-un mod sustenabil sunt disponibile pe site-ul companiei.

Metodologia Studiului Național al Consumului de Ouă: Studiul a fost desfășurat cu sprijinul agenției ISense Solutions, pe un eșantion de 1.001 de respondenți, femei și bărbați, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziționat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

  1. 1. Cine a organizat invazia islamică?

    Ne spune Barbara Lerner Spectre, activistă evreică, director fondator Paideia – Institutul European de Studii Iudaice din Suedia (2001), organizație finanțată de guvernul suedez și Fundația Wallenberg pentru a promova ideologia evreiască. Ea s-a remarcat printr-o campanie rasială împotriva persoanelor suedeze, în special, și a oamenilor europeni, în general, prin promovarea marxismului cultural și a genocidului demografic. Printr-o organizație numită One Suedia, pe care o conduce, ea promovează multiculturalismul (marxism cultural) împotriva europenilor în propria lor patrie.
    Barbara Lerner Specter este soția Rabinului din Stockholm.

    În 2010, Barbara L.Spectre a acordat un interviu postului israelian IBA-News, interviu difuzat pe scară largă prin intermediul YouTube și alte organizații social-media.
    Barbara L. Spectre: „Europa trebuie să devină multiculturală. Evreii vor conduce această transformare.”

    https://www.youtube.com/watch?v=8ERmOpZrKtw

    2. Cine a creat ISIS?

    https://www.youtube.com/watch?v=TZG4ETur8Jo

    3. Cine a creat Planul Kalergi – genocidul popoarelor europene?

    http://andrewcarringtonhitchcock.com/jewish-genocide-of-the-white-race-case-closed/

    http://www.thechristianidentityforum.net/downloads/Jews-Mixing.pdf

    4. Israelul ajută direct islamiștii să invadeze Europa!

    Prin organizația “umanitară” israeliană IsraAID, islamiștii sunt ajutați să invadeze Europa!

    IsraAID a fost înființată în 2001 și cuprinde peste 35 de organizații de ajutor umanitar , mișcări de tineret, mișcări de solidaritate și societăți de prietenie.
    B’nai B’rith International este unul dintre membrii fondatori ai IsraAID și în parteneriat cu IsraAID.
    IsraAID este finanțată în mod privat de donatori individuali israelieni și nord americani, precum și de organizații partenere precum B’nai B’rith.

    https://en.wikipedia.org/wiki/IsraAid

    https://www.youtube.com/watch?v=vpkgbiAuaVA (tradus)

    Așadar, Planul Kalergi este pus în aplicare de: George Soros; Institutul European de Studii Iudaice din Suedia; Uniunea Europeană; Israel; SUA…
    Pentru că Marxismul cultural (multikulti) este opera lui Kalergi si a evreilor din “Scoala marxistă de la Frankfurt”, din anii ’20. Si e continuarea iudeo-marxismului clasic din URSS.

    Contele Kalergi (evreu după tată) a fondat mișcarea Pan-Europeană (1922-Viena) cu banii bancherilor evrei: Rothschild, Max Warburg, Paul Warburg, Bernard Baruch și Baruch Felix. Mișcarea Pan-Europeană s-a transformat în Uniunea Europeană.

    Neamul românesc trebuie să se mobilizeze urgent şi concret pentru a elibera România din lagărul marxist UE. Ieşirea din UE este singura soluţie, altfel vom dispărea ca națiune!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button