X

Vom avea drumuri MADE IN CHINA

de null

Image result for centura bucuresti

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat luni că asocierea Sinohydro – Nord Vest Infrastructură și Servicii a câștigat contractul pentru modernizarea sectorului DN2 – A2 al centurii Capitalei, proiect estimat la 233 milioane lei (50 milioane euro), fără TVA. 

Durata contractului este de 123 luni, din care 15 luni perioada de execuție și 108 luni perioada de notificare a defecțiunilor – garanție conform duratei ofertate.

Contractul va fi semnat după terminarea perioadei de depunere a contestațiilor sau după soluționarea contestațiilor, dacă va fi cazul, potrivit CNAIR.

Obiectul principal al contractului este de executie a lucrărilor pentru modernizarea a 11,5 km din centura Bucureștiului, sectorul DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750).

Lucrările vor consta, în principal, în creșterea capacității de la 2 la 4 benzi de circulație – câte 2 pe sens – și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum și prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare.

Sinohydro, grup de construcții cu sediul la Beijing, face parte din grupul chinez Sinohydro Corporation, implicată și în construcții de hidrocentrale din lume, cu o cotă de 50% din piața internațională a energiei hidroelectrice.

Grupul, controlat de statul chinez și fondat în 2009, are astăzi circa 130.000 angajați și proiecte în derulare în Asia, Africa și America, dar căutând acum și piețe potențiale noi în Europa de Est, cu afaceri anuale de peste 34 miliarde dolari.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

2 comentarii

  1. Ce batjocura! Pai cum? Chinezilor nu le-a impus femei-u sa privatizeze Drumuri si Poduri? Ba chiar este rentabil sa isi mute toata hardughia de utilaje si personal din China pana aici, ca doar in Romania nu mai este forta de munca angajabila.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button