DINOZAURII contemporani cu OMUL / Despre MAREA INSELACIUNE: datarea rocilor si fosilelor

Imagini pentru datarea rocilor

Iata ce putem citi in articolul Prof. Ioan Vladuca: Despre datarea rocilor si fosilelor de pe Vlad Herman:

Evoluţioniştii au interes să-i convingă pe oameni că Pământul este foarte vechi. Iar aceasta o fac pentru ca evoluţia să fie plauzibilă, având la dispoziţie timpul necesar transformărilor. La ora actuală există mai multe exemple de datare greşită. Cel mai celebru a fost furnizat de cunoscutul institut hawaian de Geofizică. Fără să li se spună ce vor cerceta, li s-a ofrerit cercetătorilor o rocă provenită din solidificarea lavei unei erupţii vulcanice din anul 1801, deci despre care se ştia că are vârsta de cca 200 ani.

Laboratorul, printr-o metodă modernă de datare (cu potasiu-argon) i-a dat vârsta de, nici mai mult nici mai puţin, 3 miliarde de ani. Pe baza ipotezei evoluţiei se stabileşte un index fosil ca indicator al vârstelor geologice; iar aceste vârste sunt folosite apoi pentru confirmarea vârstei altor fosile. Fiecare cercetător dă parametrilor care intervin în calcul valori conforme cu ipotezele sale, ca urmare orice rezultat este posibil şi nici unul nu poate fi luat în serios. Cercetătorii oneşti prezintă nu numai vârsta estimată, ci şi erorile de estimare.

De exemplu, straturilor geologice în care a fost găsită (mai bine zis contrafăcută) fosila numită Omul de Jawa, li s-a estimat vârsta de 300.000 ani, cu o eroare de 300.000 ani; adică ar putea fi şi de ieri şi de acum 600.000 ani. În afara vârstei, o problemă controversată este legată de durata de formare a sedimentelor care au înglobat în ele fosilele. În mod clasic se acceptă un timp îndelungat de formare. În ultimele decenii se adună însă dovezi, care nu vor mai putea fi neglijate multă vreme, că formarea straturilor sedimentare a durat chiar foarte puţin timp.

O locaţie sedimentară celebră în geologie este numită „ţinutul cu rigole” şi se află în statul Washington. Fără cercetări aprofundate, se afirma în mod tradiţional că a fost format în câteva milioane de ani. În anul 1980, Bretz a primit cea mai înaltă distincţie acordată în geologie pentru a fi demonstrat că „ţinutul cu rigole” este consecinţa inundaţiei Spokane, care a format straturile respective în 1-2 zile, nu în 1-2 milioane de ani.” Geologul Jopling de la Universitatea Harvard a simulat formarea unui zăcământ petrolier într-o deltă şi a ajuns la concluzia că timpul necesar de depunere a întregului zăcământ se reduce la câteva zile.

Vizionati va rugam:

Iata si comentariul sorei Mirela postat la Zilele din Facerea sunt ere de miliarde de ani sau chiar zile?:

„Unul din principale argumente aduse în favoarea teoriei evoluționiste, sunt datările fosilelor, rocilor sedimentare și vulcanice efectate după tehnologiile secolului nano-tehnologic, dar hai să vedem exactitatea acestor datări:

Metoda Carbon 14: s-a efectuat datarea cu carbon a cochiliei unui melc. În final, a rezultat că melcul care a deținut această cochilie a trăit 24 mii de ani în urmă. Toate bune, dar cochilia a fost luată de la un melc viu! (Citat după Bernard Lecomte).

Metoda Potasiu-Argon: Institutul Hawaian de Geofizică a folosit metoda potasiu-argon spre a data rocile vulcanice de lângă Hualalei, Hawai, obtinând vârste de până la 3 miliarde de ani – deși se stie că rocile s-au format cu ocazia unei eruptii moderne din 1801(!).

Alte roci similare, formate cu mai putin de 200 de ani în urmă de către un vulcan activ (Kilauea), au dat, prin metoda potasiu-argon,vârste de până la 22 de milioane de ani(!).

Scurgerile de lavă de la Mt. Ngauruhoe, Noua Zeelandă, vechi de 50 de ani, au dat vârste model de până la 3,5 milioane de ani(!). (Citat după Serafim Roses).

Metoda Heliu 4: S-a făcut un test întemeiat pe cantitatea de Heliu 4 care intră în atmosferă din coroana solară; acesta a indicat că atmosfera pământului nu are decât vreo câteva mii de ani(!) vechime. (Citat după Serafim Roses, care citează după Henry Faul, Nuclear Geology, John Wiley, New York, 1954). Conform teoriei creaționiste, vârsta pământului este de aproximativ 7000 ani.

Metoda după elementele chimice: Există și alte tipuri de teste care s-au folosit în diverse perioade, de pildă cantitatea de sodiu și de alte substanțe chimice acumulată în ocean. Se măsoară concentrația elementelor care există acum în ocean, se măsoară aproximativ cât din aceasta ajunge în mare în fiecare an, și de aici se obtine o estimare a vechimii posibile a oceanului; și probabil că oceanul este la fel de vechi ca și lumea. S-a făcut acest lucru cu sodiul și s-a descoperit că lumea avea 100 de milioane de ani vechime. Dar s-a mai descoperit că răspunsurile diferă în funcție de elementul folosit: plumbul dă o vârstă de 2000 de ani, altele dau 8000 de ani, altele 100 de ani(!), iar altele 50 de milioane – deci nu există nici o concordantă.”

Despre metodele de datare şi precizia lor, citiţi şi:

Oare de ce toate datările istorice (lucruri pe care să fie precizată data) nu depăşesc câteva miii de ani, deşi ni se spune că omul are o vechime de măcar 1 milion de ani?
De ce, dacă dinozaurii au dispărut acum 160 de milioane de ani, se găsesc o mulţime de schelete ale lor la suprafaţă, şi nu în straturile foarte adânci ale pământului (cum ar trebui, conform metodei stratigrafice)? Cum se explică faptul că, deşi ni se spune că dinozaurii au dispărut cu aproape 160 de milioane de ani înainte de apariţia omului, deci oamenii nu au văzut niciodată dinozauri, pe întreg cuprinsul pământului au existat reprezentări ale lor, uneori în luptă cu oamenii?
Câteva întrebări din multele care se pot

Vizionati va rugam si:

Cititi va rugam si:

7519 ani de la facerea lumii si soarele se invarte in jurul pamantului. Suntem crestini sau umerase?

Cercetător CONCEDIAT de UNIVERSITATE după DESCOPERIRI UIMITOARE care DESFIINȚEAZĂ EVOLUȚIONISMUL și teoria milioanelor de ani …