Ian 5, 2018 7734 3 goo.gl/Fj6Rz5

O descoperire interesantă a fost făcută într-o stație abandonată de metrou în Uttarakhand India, ce ar putea foarte bine schimba ceea ce știm despre dinozauri și alte creaturi preistorice.

Conform rapoartelor., un electrician ce curăța stația de metrou rămasă goală de peste 30 de ani, a dat peste un schelet pe jumătate putrezit ce semăna a dinozaur raptor. Deși rămășițele nu păreau recente, cadavrul său avea totuși rămășițe de carne, ceea ce este imposibil luând în considerare vechimea presupusă în timp de la extincția acestora.

Cadavrul a fost trimis pentru analize și teste cu carbon pentru stabilirea vechimii, deși este foarte clar că această creatură nu poate proveni din perioada Cretacică Târzie atunci când dinozaurii Raptor existau.

În ciuda faptului că animalul seamănă izbitor de mult cu un dinozaur minion, experții recomandă oamenilor să nu se arunce la teorii pripite.

Potrivit lui Aaryan Kumar, un student doctorand în paleologie la Universitatea Delhi:

„Dinozaurii non-avian au dispărut cu mai bine de 65 milioane de ani în urmă dar acest exemplar seamănă cu aceia, o subspecie a dinozaurilor ce include carnivore bipede. Dar un schelet de dinozaur nu poate fi prezervat atât de bine milioane de ani fără a fi fosilizat. Singura cale de a fi prezervat așa este într-un muzeu. Deci, dacă cadavrul este ceea ce pare, atunci care este explicația?”

Sunt câteva explicații ale apariției stranii a acestei creaturi. Cea mai ușoară explicație la îndemână este că e un fals, plantat de excroci cu scopul de a atrage atenția comunității științifice.

Această explicație este totuși puțin probabilă – faptul că cercetătorii își pierd timpul cu datarea prin carbon sugerează că, după o examinare îndeaproape a specimenului, au constatat că merită o analiză mai aprofundată. Pe lângă aceasta, în trecut au mai existat și alte schelete ce arătau atât de ciudat încât cercetătorii au crezut că sunt falsuri, astfel că nu trebuie ignorată nicio ipoteză.

Mult mai plauzibilă este teoria că unele specii moderne de dinozauri ce au decedat relativ recent, fiind gasite și în curs de pregătire pentru a fi depuse într-un muzeu, au fost accidental lăsate în stație înainte de a fi abandonată.

Dinozaurii nu au dispărut de fapt niciodată – multe specii au găsit un mod de a supraviețui climatului global ce a survenit acum 65 de milioane de ani evoluând în final în creaturi cu care noi suntem obișnuiți: păsările.

Are logică faptul că acest specimen este o formă de pasăre așa cum se cunoaște  clar că multe păsări au scheletul izbitor de asemănător cu cel al fosilelor de dinozauri. Nu se poate spune exact dacă este o pasăre sau o nouă specie nemaivăzută; este foarte dificil de a spune cu siguranță – dacă este o descoperire nouă, explică prezervarea atât de bună a sa, iar procesul încet de putrefacție la care a fost supusă creatura a dus la a o face să semene mai tare a dinozaur decât în mod normal.

Oricum, în timp ce aceasta nu este cu siguranță o creatură preistorică, cadavrul pune niște întrebări interesante ce ne-ar putea ajuta să înțelegem procesul evoluției prin care au trecut dinozaurii până ce au devenit păsări. Dacă aceasta este vreo verigă lipsă în lanțul evoluției ar putea face valuri în rândul atât al entuziaștilor pro-dinozauri cât și al celor împotriva acestora.

Numai timpul va spune ce a fost cu adevărat această creatură când trăia, dar răspunsul la întrebările ce îi înconjoară viața, moartea și descoperirea sa se dovedesc a fi fascinante pentru aceia care visează la un velociraptor ca animal de companie.

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și bani. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
articole asemănătoare
3 Comentarii la “Descoperire UIMITOARE ce aruncă în aer EVOLUȚIONISMUL: Un cadavru de DINOZAUR pe jumătate PUTREZIT găsit în India”
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. Vasile Popa
    # 5 ianuarie 2018 at 17:45

Evolutionismul este o teorie de o tampenie rara. Se spune ca nici Darwin n-a crezut in el, dar ar fi fost silit sa-l puna-n circulatie. Comunistii au preluat aceasta ineptie cu care au intunecat mintile multora si i-a dus in necredinta si in pierzare. Doamne fereste-ne de ratacirile mintilor bolnave.

2. oarecare
    # 6 ianuarie 2018 at 18:10

Un Sfant al zilelor noastre, un copil cu daruri deosebite de la Dumnezeu, din Rusia, ce a trecut la Domnul la numai 12 ani, Otroc Veaceslav, spunea ca dinozaurii se afla sub pamant si din ingaduinta Lui Dumnezeu vor iesi pentru o scurta perioada afara, din marile fluvii, pentru a smeri oamenii de stiinta. Sunt filme pe net care arata marturia acestuia si descoperirile pe care le avea, care coincid cu ce spun sfintii mai cunoscuti.

3. alexandru
    # 6 ianuarie 2018 at 18:41

Eu cred ca este cam mult timpul de 65 milioane de anii de la disparitia dinozaurilor ,numai de la facerea lumii pana in zilele noastre sunt 7524 de anii ,iar cercetatorii stintifici nu iau in considerare Potopul lui Noe!

Scrie un comentariu