ONG-urile colectează material genetic de la populația rusă. Motivul?

FOTO: http://www.b1.ro/pictures/2017/06/01/236053.jpg

Preşedintele rus, Vladimir Putin, s-a declarat îngrijorat de faptul că la nivelul întregii ţări se colectează material genetic de la populaţie, afirmând chiar că cei care recurg la aceste acţiuni o fac „în mod deliberat şi profesionist”.

O zi mai târziu, purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, a confirmat că serviciile speciale ruse au informaţii care arată că organizaţii neguvernamentale colectează material genetic de la populaţia din Rusia, relevă rt.com.

„Ştiţi că material biologic se colectează din toată ţara, de la diferite grupuri etnice şi oameni care trăiesc în diferite regiuni geografice ale Federaţiei Ruse? Întrebarea este: de ce se face acest lucru? Se face în mod deliberat şi profesionist. Suntem un tip de obiectiv de mare interes”, a afirmat Putin în faţa Consiliului pentru Drepturile Omului, fără să specifice cine s-ar putea afla în spatele acestor activităţi.

„Lăsaţi-i să facă ce vor, iar noi trebuie să facem ceea ce trebuie”, a mai spus el.

Ulterior, purtătorul de cuvânt al Kremlinului a afirmat că „unii emisari chiar derulează astfel de activităţi, reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale (ONG-uri) şi ai altor organisme. Astfel de cazuri au fost înregistrate, iar serviciile de securitate şi preşedintele au, în mod firesc, această informaţie”.

Anterior, a scris fr.sputniknews.com, Air Education and Training Command (AETC) al armatei aerului din SUA publicase un anunţ privind o licitaţie pentru achiziţionarea unor eşantioane de acid ribonucleic (ARN) şi ţesuturi biologice prelevate de la ruşi născuţi în Europa.

Potenţialul furnizor ar urma să trimită eşantioane către AETC şi să ofere informaţii despre starea de sănătate a donatorilor.

Comandamentul american ar avea nevoie de eşantioane de molecule ARN şi lichid sinovial care asigură mobilitatea articulaţiilor, adaugă sursa anterior citată.

Potrivit purtătorului de cuvânt al AETC, Beau Downey, mostrele au fost colectate în contextul în care un grup de cercetare moleculară face „studii legate de aparatul locomotor pentru a identifica diferiţi markeri biologici asociaţi cu traumatisme”, notează rt.com.

Downey a declarat pentru RIA Novosti că pentru studiu erau necesare două seturi de probe, iar primul fusese furnizat de o companie cu sediul în SUA.

„Având în vedere că acest set provenea din Rusia, şi celălalt trebuia să aibă aceeaşi origine”, a spus el, explicând că, în caz contrar, nu s-ar putea face o cercetare adecvată.

„Scopul constă în integritatea studiului, nu în originea (probelor)”, a adăugat el, potrivit sursei anterior citate.

1. Poate că după un război nuclear nimicitor, rușii nu vor mai exista ca popor și de aceea este nevoie spre conservare de acest material genetic.

2. Mult mai plauzibila este ipoteza ca aceste gene sa fie colectate pentru confectionarea de arme biologice. Pentru ca la stadiul actual al stiintei se pot “cofectiona” usor germeni patogeni care sa atace numai purtatorii anumitor tipuri de genomuri si in concluzie este util ca cineva sa aiba niste baze de date. Cineva vrea cam de mult timp sa distruga poporul rus si de cca 100 de ani nu a putut sa realizeze decat 50% din ce si-a propus.

3. Daca americanii lucreaza la construirea unor cyborg-i, jumatate om jumatate robot, in scop militar, probabil ca au nevoie de anumite caracteristici fizice si abilitati de lupta caracteristice poporului rus.

Stim foarte bine ca rusii, ca orice popor, au pacatele lor caracteristice, alcoolismul si uciderea.

Mercenarii rusi au un randament foarte apreciat in misiunile pe care le desfasoara in diverse puncte fierbinti de pe glob.