Cercetătorii AVERTIZEAZĂ: Biomasa de insecte a scăzut cu 75%. Umanitatea NU VA MAI SUPRAVIEȚUI MULT …

Ecosistemul global se prăbușește rapid. Biomasa de insecte scade cu 75% într-o generație. Oamenii de știință avertizează despre o ”decimare”: Umanitatea ar putea să nu mai supraviețuiască mult.

(Natural News) Ani la rând am avertizat că umanitatea este o cultură a sinuciderii care și-a făurit propria distrugere otrăvind încontinuu natura cu pesticide chimice, metale grele și omg-uri.  Acum colapsul sistemelor vii pe întreaga planetă accelereaza ca niciodată, cu pescuitul din oceane care diminuează în fiezare zi, suprafețe care dispar câțiva cm zi de zi și fauna sălbatică fiind decimată de distrugerea accelerată a habitatului.

Se pare că umanitatea a stricat planeta și morțile în masă nu mai pot fi ignorate acum. Un nou studiu publicat în revista științifică PloS One, adăugând și mai multă greutate la realizarea șocantă că umanitatea săvârșește sinucidere ecologică în masă, a documentat o scădere de 75% în biomasa de insecte în Germania rurală doar în ultimii 27 de ani.

Studiul, scris de Caspar A. Hallmann și alții are titlul ”O scădere mai mare de 75% în 27 de ani a întregii biomase de insecte zburătoare în arii protejate”.

Rezumatul studiului, care ar trebui să tragă un semnal de alarmă asupra colapsului devastant al lanțului trofic în Europa, raportează oarecum moderat:

Analiza noastră stimează în cei 27 de ani de studiu un declin sezonal de 76% și un declin pe timp de vară de 82% al biomasei de insecte zburătoare  Noi demonstrăm că aparent acest declin nu are legătură cu tipul de habitat, în timp ce schimbări de vreme, de utilizare a terenului și caracteristicile habitatului nu pot explica acest declin generalizat. Această pierdere încă neînțeleasă a biomasei de insecte trebuie luată în calcul în evaluarea scăderii abundenței speciilor care depind de insecte ca surse de hrană și a funcționării ecosistemului în peisajul european.

Și mai îngrijorător este faptul că acest declin al insectelor a fost observat în ”arii protejate” care se presupune că ar trebui să conserve și să protejeze fauna sălbatică. Autorii studiului explică în concluzia lor:

Declinul răspândit al biomasei de insecte este alarmant, cu atât mai mult cu cât toate capcanele au fost amplasate în zone care sunt destinate conservării funcțiilor ecosistemului și biodiversității… rezultatele noastre ilustrează o scădere continuă și rapidă a numărului total de insecte zburătoare active în spațiu și timp.

Rețeaua trofică se prăbușește acum… insectele sunt doar începutul

Știrea șocantă despre această scădere a biomasei de insecte este bineînțeles doar începutul unei serii de evenimente care până la urmă vor aduce moarte umanității dacă nu vor fi revocați repede factorii cauzatori. Insectele sunt pilonii rețelei trofice, asigurând proteine și nutrienți păsărilor, liliecilor și reptilelor ,printre alte animale. Cănd populația de insecte este în cădere, epuizarea de nutrienți se revarsă în lanțul alimentar cauzând scăderi devastante a populației animalelor mai mari de care depinde diversitatea ecologică

Precum explică autorul studiului:

[Scăderea biomasei de insecte] are efecte cascadă asupra nivelurilor trofice și numeroase alte efecte în ecosistem. Este urgentă nevoia de a descoperi cauzele acestui declin, întinderea lui geografică și de a înțelege consecințele declinului pentru ecosistem și serviciile ecosistemului.

Și mai îngrijorător, insectele sunt polenizatorii care țin în viață 80% din flora sălbatică, facilitând  polenizarea. Când scade populația de insecte, polenizarea surselor de hrană sălbatice dar și a celor domestice ca de exemplu migdalele, se confruntă de asemenea cu o scădere. Cu alte cuvinte, fară insecte populația umană va avea de asemenea o scădere în doar câțiva ani pentru că dispariția insectelor se propagă în lanțul trofic.

Rata rapidă de scădere este alarmantă, dacă nu chiar catastrofică. Așa cum arată tabelul de mai jos, citat din articolul revistei PloS One, scăderea biomasei din 1989 până în 2016 este catastrofică. Al doilea tabel de mai jos arată cum pierderea biomasei de insecte este și mai pronunțată în lunile de vară:

Temperaturile înalte de fapt au sporit biomasa de insecte, deci aceasta nu este o problemă a ”încălzirii globale”

Studiul a documentat în detaliu variațiile de temperatură, viteza vântului, umiditatea și alți factori ai mediului pentru a determina cauzele primare ale variației biomasei. Interesant este faptul că studiul  a reușit să determine că temperaturile crescute nu au redus biomasa. De fapt cu cât temperatura a fost mai mare cu atât a fost măsurată o biomasă mai mai mare de insecte.

Cu alte cuvinte, ”încălzirea globală” de fapt face să crească biomasa de insecte deci nu se poate da vina pe farsa încălzirii globale pentru acest fenomen. Din studiu rezultă:

În cursul perioadei de studiu, au fost unele schimbări tempoarale în variabilele meteorologice. (Tab. S2), mai ales o creștere de 0,5°C a temperaturii medii și o scădere de 0,2 m/s a mediei vitezei vântului. Și totuși aceste schimbări ori nu au avut efect asupra biomasei (de ex. viteza vântului) ori au avut un efect positiv asupra biomasei de insecte (de ex.temperatura crescută).

Concluzia lucrării exclude categoric încălzirea globală ca factor explicativ zicând că ”… Analiza noastră arată că este puțin probabil ca cei doi suspecți principali, peisajul și încăzirea globală, să fie factori explicativi pentru această scădere majoră a biomasei insectelor zburătoare în ariile protejate investigate”.

Ba chiar lucrarea remarcă faptul că temperaturile crescute de fapt salvează insectele într-o oarecare măsură compensând alți factori care îi omoară:

Modelul nostru final bazat pe includerea tuturor variabilelor importante din modelele anterioare, a relevat un coeficient de tendință mai înalt comparativ cu modelul nostru de bază (log(λ) = −0.081, sd = 0.006, Tab.4) sugerând că dezvoltările temporale ale variabilelor explicative considerate au contracarat scăderea biomasei cu câteva grade, conducând la un coeficient și mai negativ pentru trendul anual.

Biomasa de insecte ”decimată” în doar câteva decenii… acest lucru nu se va sfârși bine

Autorii studiului nu au reușit să identifice cu preiczie o cauza speficică pentru diminuarea biomasei de insecte, dar acest lucru este posibil pentru că nu au măsurat expunerea la pesticide, poluarea cu omg-uri sau alte contaminări chimice ce au un impact puternic asupra populației de insecte.

Chiar și fără aceste date autorii studiului au concluzionat ca scăderea rapidă a biomasei de insecte a fost catastrofică:

Rezultatele noastre demonstrează că scăderea semnalată recent a diferitelor specii cum ar fi fluturii [7, 2527, 58], albinele sălbatice [814] și fluturii de noapte [1518] are loc în paralel cu pierderea gravă a biomasei totale de insecte zburătoare, indicând că nu sunt doar speciile vulnerabile ci întreaga comunitatea de insecte zburătoare ca un întreg a fost decimată în ultimele decenii…

Autorii afirmă de asemenea că sunt conștienți că expunerea la pesticide ar putea fi una din explicațiile plauzibile pentru această criză, declarând:

Intensificarea agricolă (ca de ex. folosirea pesticidelor, cultivarea pe tot parcursul anului, utilizarea crescută a fertilizatorilor și frecvența măsurilor agronomice) pe care nu am putut-o include în analiza noastră, poate forma o posibilă cauză. Rezervațiile în care au fost amplasate capcanele au dimensiuni limitate în acest peisaj tipic vest-european și aproape toate zonele (94%) sunt înconjurate de terenuri agricole.

Cu alte cuvinte, principalul suspect al devastării populației de insecte sunt practicile agricole intensive. Și se referă direct la pesticide și erbicide – otrăvuri chimice dezvoltate special pentru a omorî orice vietate.

Dacă nu se schimbă ceva, umanitatea nici măcar nu va mai supraviețui suficient cât să provoace încălzirea globală durabilă

Toate astea mă duc la cel puțin o concluzie: În timp ce presa de stânga și oamenii de știință își pierd mințile cu așa zisa ”încăzire globală” – o problemă integral creată – chiar și prezicerile lor arată doar creșteri mici ale nivelului oceanelor în următoarele sute de ani.

Și totuși scăderea populației de insecte are loc acum, cu consecinte devastante deja inițiate care pot condamna populația globală umană de peste 7 miliarde de oameni care cer hrană regulat. Fară insecte, scade aprovizionarea cu alimente. Și fară oameni nu există oricum o încălzire globală durabilă care să ne îngrijoreze.

Cu alte cuvinte, alarmiștii încălzirii globale se concentrează asupra crizei greșite. Dacă nu descoperim ce decimează insectele și este foarte probabil să fie contaminarea chimică din lume a agriculturii, atunci nu va mai fi oricum nimeni care să ardă petrol și să folosească uzine de cărbuni. Cu alte cuvinte încălzirea globală nu este o problemă dacă toată lumea moare de inaniție pentru că a cedat întregul lanț trofic la nivel mondial.

Adepții încălzirii globale ignoră problemele adevărate care amenință întreaga civilizație umană

Nu este fascinant cum întregul cult al încălzirii globale care cere un control total asupra vieților noastre pentru a ”salva planeta” refuză categoric să accepte orice consecință a pesticidelor agricole și poluarea genetică a omg-urilor? În timp ce natura se prăbușește în jurul lor, tot ceea ce ei doresc este mai multă putere, profit și control asupra economiei și națiunilor.

Acești imbecili ai științei ignoră cauzele reale ale colapsului catastrofic în timp ce se felicită și se proclamă salvatorii lumii: Al Gore, Neil DeGrasse Tyson, Bill Nye și alți adepți ai încălzirii globale care dau ca exemplu tipic statutul de celebritate-imbecilă a celor care se ascund în spatele falsei științe ca să se zugrăvească ca salavatori gen-Hristos ai unei lumi care se destramă din motive pe care ei refuză categoric să le admită.

Din aceste motive am numit umanitatea o ”cultură a sicuciderii”. Nu interesează pe niciunul din cei de la putere altceva decât propria faimă, bogăție și strălucire părută. Nici unul din cei cu poziții de autoritate nu are empatie sau compasiune pentru a conserva natura și ecosistemele ei esențiale. Fiecare sector al politicii a fost exploatat, distorsionat și reformat în parade de propagandă idioată prezentând o serie constantă de idioți academici care resping motive științifice în favoarea ascultării politice și conformării de dreapta.

Prin urmare, ”știința” este moartă. Și în curând, dacă nu se schimbă ceva în mod radical, va urma și umanitatea.

1. Dau un sfat ca incepator in ale agriculturii ecologice: o rosie crescuta chinuit, diforma, aflata sub “asediul” omizilor, dar fara chimicale (pesticide, ingrasaminte etc.) e mult mai gustoasa decat una cumparata, si chiar te satura cand o mananci.

2. Cum sa nu dispara biomasa de insecte,daca cei care ne iubesc atat de mult ne spreyaza in mod continuu din avioane,cu fel si felurite otravuri,metale grele,virusi,aluminiu,barium si multe alte mizerii?!? Nu s-a auzit de cand este lumea de atata moarte…Se-mbolnavesc de cancer copii mici,in primii ani de viata,sau de diabet,autism,etc,etc,etc…Moare lumea,parca secerata de o coasa nevazuta,iar acum,colac peste pupaza,vor sa ne vaccineze obligatoriu,pe toti,copii,si adulti,de-a valma…La televiziunea italiana,s-a transmis un scurt reportaj facut la un laborator pentru produse alimentare,unde se facea…”cercetare” pe unele dulciuri,cu un oarece continut de “faina de insecte”…Au spus,literalmente,ca de la 1 ianuarie 2018,toate produsele de panificatie,dolciarie,etc,vor contine 1% “faina de insecte”…Ma intreb,ce altceva au de gand sa mai introduca in hrana populatiei acesti banditi si ucigasi?!?