„Anomalie gravitațională” (RE)descoperită sub stratul de gheaţă al Antarcticii. O fi asteroid gigantic sau OZN, sau baza secretă a naziștilor?!

FOTO: http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/321/5108/16802861/1/fg.jpg?width=618&height=361

Un obiect masiv care ar putea schimba complet modul în care înţelegem istoria s-ar putea afla sub stratul de gheaţă din Antarctica, susţin specialiştii.

„Anomalia gravitaţională Wilkes” a fost descoperită iniţial în 2006 când sateliţii NASA au descoperit schimbările gravitaţionale ce indicau prezenţa unui obiect imens pe mijlocul unui crater de 482 de kilometri. Conform TopBuzz, unii cercetători consideră că anomalia ar putea fi reprezentată de rămăşiţele unui asteroid gigantic, posibil cel care a dus la dispariţia dinozaurilor.

Desigur şi adepţii teoriilor conspiraţiei au propus o ipoteză ce sugerează că misteriosul obiect este de fapt un OZN sau o bază secretă a naziştilor utilizată pentru activităţile clandestinilor din cel de-Al Doilea Război Mondial.

Zona se întinde pe 243 de kilometri şi are o adâncime minimă de 822,96 de metri. Dacă am lua în calcul teoria asteroidului, acesta ar fi fost cel care a provocat dispariţia a 96% din vietăţile din mediul subacvatic şi a 70% din cele de la sol.

„Toate schimbările de mediu produse de impactul asteroidului ar fi dus la crearea unui mediu auster, greu de îndurat. Aşadar, dispariţia unei mari părţi din vieţuitoare are mult sens”, a declarat Ralph von Frese, profesor de geologie din cadrul Universităţii Ohio.

Un comentariu