X

AEROPORTUL INTERNAȚIONAL DIN DENVER – un loc DEMONIC. Picturi murale cu SACRIFICII DE COPII și SIMBOLURI APOCALIPTICE

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Un cal apocaliptic cu ochi roșii strălucind întâmpină vizitatorii?

Picturi murale de coșmar?

Cuvinte și simboluri ciudate încorporate în pardoseală?

Gargui șezând în valize?

Ei bine, acest loc este demonic.

Dar serios, sunt atât de multe nereguli în jurul DIA (DENVER INTERNATIONAL AIRPORT) încât s-ar putea scrie o carte voluminoasă despre acest subiect. Caracteristicile și arta afișată îndeamnă pe observatori să creadă că DIA este mai mult decât un aeroport – este literalmente o catedrală NEW AGE, plină de simbolism ocult și trimiteri către societățile secrete. Arta (expusă) în DIA nu este un amalgam de alegeri ale unor oameni cu un simț artistic scăzut cum s-ar crede  (ar crede mulți).

Este o colecție coezivă de piese simbolice ce reflectă filozofia, crezul și obiectivele elitei globale. DIA este cel mai mare aeroport din America și a costat peste (mai mult de) 4,8 miliarde de dolari. Din toate punctele de vedere acest aeroport a fost proiectat meticulos și tot ce se găsește acolo este cu un scop.

AEROPORTUL

Caracteristicile aeroportului însăși au ridicat o serie de întrebări în ce privește adevăratul scop al acestei megastructuri. Numeroase teorii “creative” plutesc în jurul DIA privind bazele militare subterane, extratereștrii și/sau creaturile reptiliene Atâta timp cât sunt conștient că orice este posibil,  ne vom rezuma doar la fapte documentate.

Aeroportul a fost construit în anul 1995 pe o suprafață de 34.000 de acri. Construcția acestuia a forțat închiderea  AEROPORTULUI INTERNATIONAL STAPLETON deși acesta utiliza mai multe terminale și piste decât DIA.

Costul inițial al construcției a fost de 1,7 miliarde de dolari  dar proiectul final a ridicat nota de plată la 4,8 miliarde de dolari : 3,1 miliarde de dolari peste buget. Numeroase nereguli au fost raportate în ce privește construcția acestui loc.

  • Diferiți contractanți au fost angajați pentru părți diferite ale aeroportului. Toți au fost concediați după ce și-au executat lucrarea. Aceasta a determinat observatorii  să creadă că aceasta a fost o strategie ca să se asigure că nimeni nu va cunoaște întregul scop al proiectului. Aceasta a ridicat suspiciuni despre construcția care se amplasa în subteran.
  • 110 milioane metri cubi de pământ au fost mutați, mai mult decât se cere de obicei pentru asemenea situații.   
  • 8.527,70 km de fibră optică a fost instalată pentru comunicații (în comparație de la o coastă la alta a SUA sunt 4.827,00 km)
  • Un sistem de alimentare ce poate pompa 1000 galoane de combustibil pe minut. Acestea adunate sunt total absurde pentru un aeroport comercial.
  • Granitul importat din toate colțurile lumii chiar dacă proiectul era deja cu mult depășit.
  • Construirea unui imens sistem de tuneluri (pot circula în ele camioane și trenuri) și trenuri subterane. Multe  dintre ele nu sunt folosite în prezent.

Analiza datelor disponibile mă fac să ajung la o ultimă concluzie: această structură gigantică va deveni (eventual) într-o anume situație mai mult decât un aeroport comercial obișnuit. Acesta are capacitatea de a cuprinde o mare masă de oameni și vehicule, determinând pe cei care privesc să creadă că structura  ar putea fi folosită ca o bază militară iar alții adaugă chiar că va fi folosită ca un lagăr de concentrare pentru populație în viitorul apropiat. Nu mă voi avânta pe acest subiect mai mult fiindcă  nu am dovezi ale acestor revendicări. În orice caz înțeleg de ce asemenea planuri ar trebui să fie top secret. Să aruncăm o privire la arta liniștitoare și prietenoasă pentru călători, afișată la DIA.

1 – Calul apocalipsei

Acesta este cel ce te întâmpină când intri pe poarta iadului… scuze, am vrut să spun poarta aeroportului. Un armăsar din fibră de sticlă de 10 m înălțime cu venele răbufnind din  tot corpul și ochi demonici ce strălucesc în roșu. Frumos. Am auzit că, copiii îl îndrăgesc. Un fapt interesant, calul l-a ucis pe creatorul Luis Jimenez, în timp ce –l sculpta. O bucată de sculptură s-a desprins și l-a zdrobit cauzându-i  răni fatale. Prietenii săi spun acum că, calul este blestemat.

Dar  ce reprezintă? Primul lucru care mi-a venit în minte când am văzut această cumplită piesă (pentru un aeroport, oricum) este calul galben vânăt al Apocalipsei. Este al patrulea cal din Cartea Apocalipsei din Biblie și este numit  „Moartea”.

„Si am privit și iată un cal galben vânăt

și numele celui care stătea pe el era Moarte,

și Iadul îl însoțea. Și

putere i-a fost dată peste

a patra parte a pământului, să ucidă cu

sabia, și cu foamete, și cu

moarte, și cu fiarele pământului .”

-Apocalipsa 6:7-8

Cu alte cuvinte, calul Moarte aduce uciderea cu arme, cu foamete și cu boli. Acest aeroport este destul de familial, nu?

Nu pare că acest cal ar trebui să fie acolo? Vă veți da seama curând că se potrivește perfect cu tot ce este în DIA. Apropo, acesta este anusul unui cal speriat.

2 – Plăcile  masonice

Piatra este amplasată în Sala Mare a aeroportului  (termen folosit de  asemenea  de masoni pentru sala lor de întâlnire). Sunt simboluri masonice pe piatră și pe „tastatură” care par a fi scrise în alfabetul braille.

Observați pe placă mențiunea „Comisia Noua Lume a aeroportului”. Această comisie particulară nu există așa că mai mult ca sigur că se referă la Noua Ordine Mondială. Acolo este de asemenea o capsulă a timpului îngropată sub piatră  care va fi deschisă în 2094. Brațul unghiular este foarte enigmatic și pare a avea un alt scop decât cel decorativ. Aveți vreo idee despre asta?

3 – Picturile murale profetice

Împărțite pe 4 ziduri, picturile murale realizate de Leo Tanguma ar trebui să reprezinte pacea, armonia și natura. Dar nu percep acest mesaj deloc. Când analizezi simbolismul picturilor murale îți dai seama că ele redau o poveste terifiantă a evenimentelor viitoare care se vor întâmpla ca și cum ar fi un fel de profeție. Acolo sunt referiri sociale și politice specifice și alte detalii oculte care transformă practic aceste picturi într-un manifest al Noii Ordini Mondiale. Tanguma inițial a confirmat că i-au fost date instrucțiuni pentru picturi și a fost plătit 100.000 dolari pentru primele. Mai târziu a negat și a respins orice întrebare privind  sensurile ascunse ale picturilor sale.Anterior, picturile murale ale lui Leo Tanguma  erau tipice pentru arta Chicano, cu încărcătură politică și orientate spre comunitate. În orice caz activitatea sa la  DIA transmite o vibrație total diferită creându-mi sentimentul că el a desenat viziunea altcuiva. Să privim picturile pe rând.

  • A) „Pace și  armonie cu natura”

Deci, pe site-ul oficial al aeroportului  se spune că pictura murală este întitulată Pace și  armonie cu natura. Chiar așa? În centrul piesei, copii întristați cu specii de animale și plante dispărute. În fundal o pădure arzând și mai în spate un oraș în flăcări.

Un fapt interesant despre acest oraș este că a fost retușat și repictat de mai multe ori de-a lungul anilor ca și cum reprezintă ceva important pentru creatori. Pare înconjurat de o ceață murdară ca și cum ar fi fost atacat de arme bio – chimice.

Unul dintre copii ține în mâini o tăbliță Maya ilustrând sfârșitul civilizației.

În partea de jos a acestei picturi pașnice se văd trei sicrie cu fete moarte aparținând diferitelor culturi. În stânga este o femeie de culoare, neagră iar în centru o femeie băștinașă (indiancă). De ce stau întinse împreună cu alte animale? Se prezice dispariția acestor rase/ Deja se cunoaște că armata a dezvoltat arme chimice specifice fiecărei rase. Iată ce spune Proiectul pentru Noul Secol American – PNAC , o comisie de experți ce definește politica externă și de apărare a SUA .

„…arta războiului… va fi total diferită decât este în prezent… lupta… probabil va avea loc în noi dimensiuni… forme avansate ale războiului biologic care pot ținti genotipuri specifice, pot transforma  războiul biologic dintr-un tărâm al terorii într-un instrument politic eficient.”

Fetița din dreapta ține o Biblie și o stea galbenă Iudaică folosită de naziști pentru a-i identifica pe evrei . Pare să simbolizeze moartea credințelor iudeo – creștine. Cei care fac parte din grupul care stă la baza imaginii acestui aeroport NU sunt, cu siguranță, creștini sau evrei (verificați secțiunea „Educate Yourself” pentru mai multe informații). Societățile secrete au propriul lor sistem de credință care este prea complex pentru a fi explicat aici. În orice caz pot să vă spun că sicriele sunt o parte importantă a simbolismului masonic așa cum puteți vedea și în următoarea imagine ilustrând principalele simboluri ale francmasoneriei.

  •  B) Copiii Visului de pace al lumii

A doua pictură murală este alcătuită din două părți. Vom citi de la stânga la dreapta așa că o voi analiza tot de la stânga la dreapta.

Copii de toate culorile îmbrăcați în costume folclorice dăruiesc arme înfășurate în steagurile naționale ale țărilor lor unui… băiat german? HUh? Costumul bavarez nu lasă nici o urmă de îndoială. Băiatul din centrul imaginii ținând un ciocan și aparent construind ceva este german. Chiar și copilul american  îmbrăcat ca un cercetaș pare dornic să-i dea armele sale și steagul băiatului german. Suntem în cel mai mare aeroport al Americii, în mijlocul SUA și acesta este pictura murală  afișată. America se predă bucuroasă Germaniei. Este prea ciudat pentru a te gândi. Acestea evident reprezintă țările lumii cedându-și  armata și poate și identitatea națională pentru binele comun. O altă trimitere la Noua Ordine Mondială cu un guvern unic și o armată unică… Dar de ce este băiatul german în centrul tuturor (lucrurilor)?

Sunt atât de multe aluzii la Germania și nazism în acvest aeroport încât nu poate fi o coincidență. Nu pot decât să mă gândesc la Operațiunea Paperclip prin care s-au adus în SUA , după al II lea Război Mondial, proeminenți cercetători și oameni de știință naziști.

Amplasată în partea de jos a picturii este o siluetă căzută ținând o armă (reprezentând  războiul) cu doi porumbei stând pe vârful acesteia (reprezentând pacea). Înduioșător. Acum să urmărim mișcarea curcubeului ce începe de sub această siluetă, înconjoară  copiii și te conduce spre a II a parte a picturii murale (care a fost recent repictată).

  • Partea  a II a

Monstrul s-a  trezit! Această siluetă militară mare și agresivă este îmbrăcată într-o uniformă nazistă (observați simbolul de pe șapcă) cu fața conturată ca a unei măști de gaze ținând în mâini o pușcă și o sabie încovoiată  ce mai degrabă agresează porumbelul purtător de pace. În stânga este înfățișat un șir fără sfârșit de părinți plângând și strângând la piept copii morți. Este cu adevărat o pictură înfricoșătoare fără nici un mesaj salvator sau moral. Motivul pentru care aceasta a fost afișată la poarta principală a aeroportului (în perioada epocii corectitudinii politice anii ” 90) este cu totul aberant. Personajul militar este glorificat și atotputernic și amplasat în centrul acțiunii. Se pare că și-a recâștigat puterile pierdute în al II lea Război Mondial. S-a întors plin de forță și deschide calea spre un nou holocaust.

Să privim  mai aproape  la oamenii din stânga și la copiii morți dormind pe cărămizi. Nu este nici o urmă de violență pe ei. Pur și simplu sunt secați de viață ca și cum ar fi fost otrăviți de un gaz ucigător emanat din curcubeul de deasupra lor. Monstrul protejat de masca sa de gaz, aliniază victimele spre scrisoarea din partea stângă jos.

Este o scrisoare reală scrisă de Hana Herchenberg de 14 ani care a murit în 18 decembrie 1943 în lagărul de concentrare Auschwitz (așa cum este scris în partea de jos a scrisorii). Un pic deranjant, nu-i așa? Auschwitz era infam pentru utilizarfea gazului toxic.

Comandantul lagărului Rudolf  Hess a depus mărturie la procesul de la Nuremberg cum că, peste 3 milioane de oameni au murit la Auschwitz, cam 90% dintre ei fiind evrei. Multe dintre victime au fost ucise în camerele de gazare ce utilizau Zyklon B.

(sursa: Wikipedia).

Prezența unui curcubeu colorat și a unui ursuleț în această imagine, simboluri pe care mintea noastră le asociază instantaneu cu copilăria și inocența este complet bolnăvicioasă și contorsionată. Un ultim lucru despre sabia încovoiată: este un simbol des folosit în imaginarul masonic.

  • C) Pace și armonie cu natura

Ce faceți când ați ucis marea parte a lumii cu gaz toxic? Sărbătorești desigur în jurul unei strălucitoare plante modificate genetic. Oameni fericiți din toată lumea se îndreaptă  spre acea plantă, unii aproape că zboară spre ea. Chiar deasupra acestei plante (care nu există în realitate) este o figură închipuind pe Iisus dar sigur nu este Iisus.

Toate speciile dispărute din prima pictură murală sunt trezite la viață și se poate vedea chiar un mic porumbel apărând din plantă… Ce frumos. Ei se simt mult mai bine cînd există mult mai puțini oameni pe pământ acum. Animalele sunt mult mai fericite acum și vă mulțumesc că ați murit. Oamenii pot folosi nivelele înalte ale cunoașterii stiințifice pentru a trăi într-o stare de fericire artificială furnizată de plantele modificate genetic. Bravo lor! Balenele sar în aer cât  înălțimea a 5 oameni. Dacă privești mai atent la puii de tigrii, ei au fețe de copii. Destul de bizar! Întreaga piesă are o miasmă de magie și modificări genetice.    

Ca să sintetizăm, aceste picturi murale ilustrează clar obiective recunoscute pe care le puteți citi în documentele ce pregătesc Noua Ordine Mondială.

  • Masiva depopulare a pământului
  • Moartea credințelor iudeo – crestine
  • Un singur guvern mondial
  • Restaurarea naturii

Dacă mi-ați citit articolul despre Pietrele călăuzitoare din Georgia ați putea observa că subiectele sunt impresionant de similare. Coincidență? Pietrele călăuzitoare din Georgia sunt de asemenea o placă cu o capsulă a timpului îngropată sub ea. Nu este nici o teorie a conspirației  aici, sunt fapte. Totul este scris în piatră ca să vedeți. Elitele dețin acest loc și construiesc monumente ca să celebreze cultura lor. Cunoștiințele lor divine vă sunt totuși inaccesibile cu excepția cazului în care sunteți un membru cu rang înalt. Sunt atât de multe de interpretat în aceste picturi murale  încât am convingerea că am ratat o mulțime de detalii.

3 –  Pista în formă de zvastică

După ce am văzut toate aluziile la Gemania nazistă, ați fi surprinși dacă pistele de rulare au fost proiectate ca o zvastică? Aceasta este o vedere din aer și dedesubt sunt pistele așa cum apar pe  Google Map. Schițați-vă proprile concluzii.

Vedere mărită a hărții.

Mă îndoiesc cu desăvârșire că cei care au proiectat pistele nu au observat forma lor ciudată. Am vrut să spun că, cineva în procesul de proiectare și/sau construire ar fi trebuit să spună „stați puțin, acesta seamănă cu un simbol nazist. Ar trebui să-l schimbăm. Nu am dori ca noul nostru aeroport de 4,1 miliarde de dolari să ofenseze sau orice altceva”. Dar aceasta nu s-a întâmplat pentru un anume motiv.

4 – Alte ciudățenii

Așa  cum am spus înainte, o carte ar putea fi scrisă despre DIA, așa că vă las cu alte ciudățenii la grămadă care se pot vedea acolo.

  • garguii

Simbolismul garguilor a fost întotdeauna un mister. Nimeni nu poate cu adevărat explica motivul prezenței lor specific construcțiilor religioase. Sunt ele oare reminescențe a unor credințe antice păgâne care nu au dispărut? Reprezintă ceva ce doar oamenii illuminati cunosc.

„Ce fac acești monștri în mănăstiri sub ochi atotvăzători ai  fraților? Care este semnificația acestor maimuțe murdare, lei sălbatici ciudați și monștri? Cu ce scop au fost amplasate  aici aceste creaturi, jumătate fiare jumătate om?”

-St Bernard of Clairvaux, 12 century.

  • Pardoseala

Aceste fotografii prezintă un set ciudat de simboluri  ce aleargă pe podea de la capătul sudic  a Sălii Mari  la Nivelul 5 și înaintează spre capătul nordic al acestei săli. Observați discul negru care ocultează soarele… Nu este nici o greșeală în reprezentarea arhitecturală a soarelui în podea iar discul negru începe să-l eclipseze. Când ajungem la capătul nordic a Sălii Mări acolo este o statuie a lui Jeppsen care acoperă soarele. Este o referire la soarele negru venerat de naziști.

  • ????

Ar trebui să fie o reprezentare artistică naivă a Mamei pământ? Seamănă mai degrabă cu o picătură de viață extraterestră. Ce sunt aceste fețe mici în vârful picturii? Sunt oare extratereștrii privindu-ne din spațiu? Nu știu. Nu pot găsi vreo informație despte această piesă. Din  anumite motive, mă duce cu gândul la cercurile decupate din recolte.

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO

Să nu uităm că autorul acestui articol nu este ortodox. Nu este nici măcar creștin, ereticii nu au taina botezului. Prin urmare, admitem că precizările sale despre religie nu sunt altceva decât înșelări. Dar observațiile despre instaurarea unei NOI ORDINI MONDIALE și analiza simbolisticii oculte sunt valabile. Din păcate, sunt rare articolele în limba română despre Noua Ordine Mondială și New Age. Totuși, acest gen de articole ne sunt extrem de utile pentru a acoperi tot tabloul tematic. Iată comentariul cititorului Mihai:

 

Raportul făcut între NWO și Nazism este oarecum „stângaci”, oximoronul continuă cu religii „iudeo-crestine”!?, așa ceva nu există, e doar manipularea datorită căreia, catolicismul a fost învins!
„Pentru a adaugă ceată peste turma deculturalizată, cosmopoliții se folosesc de impostura mitului de origine mincinoasă, vorbind despre o presupusă civilizație „iudeo-creștină”, uitând că aceasta era un cult minoritar practicat de cel mult zece mii de eretici până în anul 70 î.Hr, și care a început să dispară după cucerirea Ierusalimului de către romani și distrugerea Templului din Ierusalim. Este foarte important de asemenea să reamintim că pe lângă aceste comunități diversioniste, au mai înflorit și alte secte „iudeo-creștine” de orientare gnostică și eretică, combătute cu înverșunare de Sfântul Pavel, și de Sfântul Ignatie al Antiohiei… dar în fine, aceste minciuni sunt revelatoare și foarte utile profanilor, pentru a înțelege influențele care se ascund în spatele conceptelor și evenimentelor drăcești la care asistăm.

Nota bene: „Creștinismul” predicat în biserici și editat (biblie) după 1945, este adevăratul surogat „iudeo-creștin”, care a mistificat și deturnat Adevărul Mărturisit, pentru a împiedica identificarea sursei a falselor religii (erezii), și a ideologiilor nefaste care au decurs din acestea, creând astfel confuzia la care asistăm astăzi.

 

Citiți vă rog și:

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

11 comentarii

  1. Sabia aceea incovoiata (din mana soldatului, dar si din simbolul masonic, unde apare alaturi de semiluna si stea) este specifica musulmanilor. Islamul va fi folosit ca instrument al terorii.

  2. Raportul făcut între NWO și Nazism este oarecum “stângaci”, oximoronul continuă cu religii “iudeo-crestine”!?, așa ceva nu există, e doar manipularea datorită căreia, catolicismul a fost învins!
    “Pentru a adaugă ceată peste turma deculturalizată, cosmopoliții se folosesc de impostura mitului de origine mincinoasă, vorbind despre o presupusă civilizație „iudeo-creștină”, uitând că aceasta era un cult minoritar practicat de cel mult zece mii de eretici până în anul 70 î.Hr, și care a început să dispară după cucerirea Ierusalimului de către romani și distrugerea Templului din Ierusalim. Este foarte important de asemenea să reamintim că pe lângă aceste comunități diversioniste, au mai înflorit și alte secte „iudeo-creștine” de orientare gnostică și eretică, combătute cu înverșunare de Sfântul Pavel, și de Sfântul Ignatie al Antiohiei… dar în fine, aceste minciuni sunt revelatoare și foarte utile profanilor, pentru a înțelege influențele care se ascund în spatele conceptelor și evenimentelor drăcești la care asistăm.

    Nota bene: „Creștinismul” predicat în biserici și editat (biblie) după 1945, este adevăratul surogat „iudeo-creștin”, care a mistificat și deturnat Adevărul Mărturisit, pentru a împiedica identificarea sursei a falselor religii (erezii), și a ideologiilor nefaste care au decurs din acestea, creând astfel confuzia la care asistăm astăzi.

    In încheiere, citarea unor “inscrise” de pe wikipedia, pentru a mobila subiecte precum, Nazism, Ziclon B, Shoah, sau pur și simplu subiectul creștinătății… să fim serioși, sper că știți că adunătură aceasta de mistificatori și reformatori ai realității, sunt dușmanii noștri!?

    Numai bine!

    Mihai Serban

  3. La punctul 2 – Plăcile masonice, bratul unghiular si placa de la baza lui reprezinta un cadran/ceas solar, daca va uitati cu atentie veti vedea si liniile care marcheaza orele.

  4. Iar planta stralucitoare de la final in jurul careia toti se inghesuie sa primeasca parca ceva, prin forma si reprezentare trimite direct la imaginea pomului vietii, asa cum a fost pastrata din credintele antice, inca din neolitic.

  5. Faptul ca se cheltuie bani din bugetul poporului pentru construirea catedralei, cu clopote de jumatate de milion de euro nu vi se pare demonic?

    1. Nu faptul ca se construieste din banii poporului este demonic, intrucat poporul este ortodox si iubeste Biserica, ci faptul ca primesc bani si de la masoni, camatari, jidani etc. Noi suntem din start impotriva acestei constructii, din acest motiv, cat si pentru ca Ortodoxia nu este caracterizata de megalomanie, precum papistasii (romano-catolicii), protestantii, musulmanii, budistii etc. care au MEGA catedrale, MEGA moschei, MEGA temple. Apoi, exista destule motive pentru a crede ca in viitoarea catedrala se vor face slujbe comune cu tot felul de religii, fiind interzis de canoanele ortodoxe.

Dă-i un răspuns lui Chloe Chloe Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button