8:20 pm - miercuri, 20 septembrie, 2017

PROSTUL SATULUI instaureaza MILITIA GANDIRII. Adica MINISTRUL EDUCATIEI Liviu Pop va “sesiza organele de stat” impotriva profesorilor care folosesc materiale auxiliare la clasa pentru ca: SISTEMUL TE VREA PROST

acum 6 zile 12116 vizualizări 1 comentariu goo.gl/Yd1qBy
de Saccsiv

Foto: http://www.romaniatv.net/profesorii-amenintati-de-minister-cu-sesizarea-organelor-de-stat-materiale-auxiliare-neacreditate_376031.html

Tocmai ce-am scris ieri despre acest individ:

Ministrul Educației, LIVIU POP, nu știe când se scrie „copii” cu trei de „i”.

Pentru SISTEM, un asemenea personaj este perfect pentru a instaura militia gandirii. Iata ce putem citi in articolul Document oficial: Profesorii din toata tara sunt amenintati de Ministerul Educatiei daca mai folosesc auxiliare de pe Ziarecom:

 

Ministerul Educatiei a transmis circulare in care ii ameninta pe profesorii care folosesc materiale auxiliare la clasa, dezvaluie miercuri vicepresedintele PNL, Laurentiu Leoreanu.
„Ministerul Educatiei ii ameninta pe profesorii care doresc sa munceasca mai mult pentru elevii lor. Intr-o circulara transmisa peste tot in tara, care a creat o revolta fara precedent in randul corpului profesoral si pe care o pun la dispozitia presei, Ministerul Educatiei interzice profesorilor sa foloseasca materialele auxiliare la clase, ba chiar ii ameninta pe profesorii care fac acest lucru cu ‘sesizarea organelor de stat'”, se arata intr-un comunicat remis Ziare.com, semnat de deputatul Leoreanu.
Este atasata inclusiv circulara transmisa scolilor, in care se arata „Pana la adoptarea procedurilor legale pentru acreditarea si autorizarea auxiliarelor scolare in unitatile de invatamant preuniversitar, este interzisa utilizarea de auxiliare scolare neaprobate de Ministerul Educatiei Nationale”.

Circulara se incheie categoric: „Precizam ca, in cazul in care nu va fi respectata aceasta obligatie, Ministerul Educatiei Nationale isi rezerva dreptul de a sesiza organele de stat abilitate„.
„Nu m-ar mira ca in curand ministrul Liviu Pop sa creeze si o Militie a ministerului Educatiei, menita sa ii sanctioneze si sa-i excluda din invatamant pe profesorii care nu respecta intocmai regulile impuse de PSD.
Gestul este un ‘ceausism’ fara precedent, iar Liviu Pop trebuie sa demisioneze imediat din functie sau sa fie demis de premierul Mihai Tudose”, acuza vicepresedintele PNL.
„Fara culegeri, compendii si alte materiale auxiliare, cum pot face profesorii invatamant de calitate? Am fost o viata profesor de matematica, nici cei mai comozi profesori nu se bazau doar pe manualele de la clasa in procesul de invatamant”, mai arata Laurentiu Leoreanu.
Acesta e de parere ca cererea formulata catre profesori slujeste „scopului PSD de a uniformiza gandirea tinerilor, pentru a-i transforma intr-o clasa de manevra”. „Dar nu putem reveni la perioada de dinainte 1989. Fara a folosi cuvinte mari, circulara Ministerului Educatiei este un ‘ceausism’ fara precedent„, mai arata acesta.
Amintim ca inca de acum o luna ministrul Educatiei, Liviu Pop, declara: „Toate mijloacele de invatamant didactic auxiliar si didactic curicular trebuiesc – trebuie, pardon – revizuite, adica toate auxiliarele nu mai sunt valabile incepand de astazi, si fac un apel catre toate editurile sa nu mai transmita niciun material catre unitatile scolare si catre profesori, pentru ca, incepand de astazi, niciun auxiliar nu este omologat”. Bineinteles ca toate auxiliarele fusesera acreditate si autorizate, anii trecuti, tot de Ministerul Educatiei.

 

Nu e ceausism. E cu mult mai rau. Si nu e PSD-ism, e NOUA ORDINE MONDIALA.

Concret, de exemplu, matematica. Inca inainte de 1989, era greu sa aprofundezi materia folosind doar manualele. Asta in conditiile in care manualele de atunci erau net superioare celor de acum:

Matematică, clasa a V-a, 1989

Matematică – Geometrie, clasa a VI-a,1989

Matematică – Algebră, clasa a VI-a, 1989

Matematică – Geometrie, clasa a VII-a, 1981

Geometrie, VII-a, 1989

Matematică – Algebră, clasa a VII-a, 1988 (1980)

Matematică – Geometrie, clasa a VIII-a, 1983

Matematică – Algebră, clasa a VIII-a, 1990 (1983)

Care manuale si programa de acum reprezinta o bezna matematica care formeaza viitori adulti inepti. Iata de exemplu ce zicea acum trei ani profesorul Marian Stas in articolul sau  Răul letal din gimnaziu: monştrii „somnului matematic”:

 

„El sueño de la razón produce monstruos” („Somnul raţiunii naşte monştri”) – titlul gravurii lui Goya bântuie şi azi lumea, parcă mai ucigător decât oricând în manifestările sale de orice fel. Când vine vorba de „monştrii” somnului raţional al Şcolii, spectrul consecinţelor devine abominabil, iar forţa răspunsului are a fi pe măsură. Copiii români inepţi de azi vor deveni, în mod cert, adulţii români inepţi de mâine. Aşa ceva NU SE POATE!

[…]

Amputarea capacităţii de efectuare corectă a operaţiilor aritmetice de bază – adunare, scădere, înmulţire, împărţire – cu toate implicaţiile lor fundamentale, inclusiv în viaţa de zi cu zi (simplificări; amplificări; fracţii; procente şi câte şi mai câte…); acest cancer micro-intelectual devastează ulterior tot ce înseamnă relaţie şcolară decentă cu multe discipline din avalul Matematicii, precum Chimia, Fizica, Sociologia (care conţine Statistică la greu) ş.a.m.d.

[…]

Că starea curentă a Educaţiei ameninţă direct fibra profundă a siguranţei naţionale a României, mie îmi e cât se poate de limpede. În particular, absenţa deprinderii de gândi şi acţiona corect logico-matematic şi incapacitatea de a face uz în mod eficient de informaţiile cantitativ-numerice din viaţa noastră constituie handicapuri capitale în calea bunei noastre funcţionări ca oameni responsabili ai cetăţii. Modelele educaţionale bine aşezate au consacrat de mult bunul simţ matematic drept ingredient sine qua non pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor în şcoală.

Noi, România, ce facem? În ciuda evidenţelor hiper-documentate, pe toate nivelurile posibile şi imposibile (de la studiile şi statisticile internaţionale şi până în sânul familiilor, unde chestiunea nu are cum să nu aibă ecou), ne încăpăţânăm să ţinem, inconştienţi şi iresponsabili, piciorul pe frâna transformărilor necesare de sistem, despre care am scris în nenumărate rânduri. De frică tembelă ori din impostură cinică, ambele în egală măsură de condamnabile. Dacă nu cumva, chiar cu bună-ştiinţă, ţara te vrea prost, pentru că prost poţi fi uşor manipulat, după bunul plac al ”rinocerilor României de lemn”…

 

Se intampla doar in Romania? Nu. Ascultati-l va rog pe Viorel Ciubotaru, din Moldova:

Sa ne amintim de o stire din 2010, despre sute de cuvinte eliminate din Dicţionarul Oxford:

 

„Cuvinte legate de creştinism, monarhie, istoria Marii Britanii şi natură au fost scoase dintr-unul dintre cele mai cunoscute dicţionare pentru copii din lume.
Printre cuvintele care au dispărut din ultima ediţie a Oxford Junior Dictionary se află „discipol”, “episcop”, “capelă”, “imperiu”, “abate” şi “încoronare”. Acestea au fost înlocuite de cuvinte precum “blog”, “MP3 player”, “voicemail”.
Conform Editurii Universităţii Oxford, dicţionarul, care se adresează celor în vârstă de peste şapte ani, ar trebui să evolueze pentru a reflecta faptul că Marea Britanie este o societate modernă, multiculturală, multireligioasă.
Editorii consideră că tinerii din ziua de astăzi se pot descurca şi fără cuvinte ca “pitic”, “elf”, “altar”, “călugăr”, “călugăriţă”, “psalm”, “sfânt”, “păcat”, “diavol” şi “vicar”. “Încoronare”, “ducesă”, “duce”, “împărat”, “imperiu”, “monarh”, “deceniu” au fost, de asemeni, scoase din dicţionar. Vocabularul copiilor nu ar trebui să conţină cuvinte precum “castor”, “mistreţ”, “bou”, “ghepard”, “leopard”, “homar”, “stridie”, “panteră”, “pelican”, “pudel”.
Se crede că mai importante pentru copii sunt cuvinte ca “celebritate”, “cameră de chat”, “analog”, “voicemail”. 

   Profesorii se tem că aceste schimbări îi vor face pe copii să piardă legătura cu moştenirea culturii britanice.„

 

Este evident ca Romania nu putea sa nu intre si ea in sfera unor astfel de influente. De exemplu, in CD-ul multimedia intitulat “Programul national de Educatie pentru sanatate în Scoala româneasca, Ghid multimedia pentru profesori, partea I”, la domeniul Sanatatea reproducerii, subdomeniul Comportament sexual, gasim:

 

Comportament sexual normal- Heterosexualitatea;- Homosexualitatea;- Bisexualitatea.
Aspecte particulare ale raportului sexual- Masturbare;- Felatie si cunnilingus;- Sex anal.
Disfunctii sexuale la barbati
Disfunctii sexuale la femei
Perversiuni sexuale- Perversiuni prin deformarea actului sexual (exhibitionismul, voyeurismul, urofilia, coprofilia etc.)- Perversiuni prin anomalii de alegere (pedofilia, gerontofilia, incestul).

   

Observam ca homosexualitatea (masculina sau feminina, inclusiv bisexualitatea) e o practica normala: “desi multi oameni considera înca homosexualitatea ca pe ceva anormal, pervers, stiinta moderna precum si normele juridice internationale o accepta în sfera normalului“.

Observam de asemenea ca felatia si cunnilingusul intra în categoria Aspecte particulare ale raportului sexual  si nu la perversiuni sexuale .

Cititi va rog mai multe la:

EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cimentat in material, fara idealuri, consumatorul-unealta pefect

Iata si ce zicea Arhimandritul Lazar (Abashidze) din Georgia:

 

De exemplu, programele de „educatie sexuala” sunt introduse în școli, în timp ce cursurile de istorie națională sunt anulate-uriașe sume de bani curg în Georgia, din însăși sânul satanei în Europa, în scopul de a introduce aceste programe!

Ce inseamna asta? Orice persoană care studiază cu atenție acest proiect numit „educație sexuală”, sau se uită la noile manuale, vor vedea în mod clar dorința autorului – si anume ca un copil încă din primii săi ani va începe să învețe toate felurile de depravare sexuală. Scopul lor este de a transforma căutarea pentru plăcerile trupului în scopul principal al vieții.

O teribila, nemiloasa persecutare împotriva conștiinței umane, valorilor morale si a sufletului.

Dar de ce politicienii lumii au nevoie de acest lucru? De ce nu economisesc niciun ban, cheltuind sume uriașe în scopul de a cumpăra conștiința ambilor părinți și copii?

Pentru că acum, în întreaga lume, există o muncă activă pentru a deschide calea pentru antihrist, iar în spatele acestor programe sunt chiar puterile întunecate.

Ei consideră că este de cea mai mare importanță pregătirea unei ordini generală la nivel mondial; si anume, să pregătească oamenii pentru aceleași interese, aceleași dorințe, aceleași nevoi-deoarece numai atunci va fi posibil să se introducă un lider mondial și să aibă controlul asupra întregii omeniri. Numai atunci diavolul va fi capabil să isi implineasca visul sau antic: toți oamenii să-l venereze ca pe un dumnezeu.

Pentru a face acest lucru posibil, ei trebuie să șteargă totul de la oameni-individualitate, gândire nobila, o viață obisnuita de idei și de spiritualitate.

O persoană imorală care nu cunoaște propria sa patrie, care nu cunoaște experiența și bogățiile spirituale ale strămoșilor săi, care nu caută altceva inafara de plăcerile trecatoare, care trăiește doar pentru ziua de azi, acest lucru este cel mai bun material posibil pentru a crea pe cineva care poate fi supus în mod pasiv trecerii la noua ordine mondială.

 

Cititi va rog mai multe la:

Arhimandritul Lazar (Abashidze): “ANTIHRIST vine in GEORGIA” / In Romania a venit?

Revenind la clip, foarte interesant si ce spune despre matematica, cea care in mod normal ajuta omul sa aiba o minte ordonata. Incredibil, sistemul a ajuns la performanta de a debiliza prin matematica, de a crea oameni cu gandire dezlanata, nestructurata.

Iar indobitocirea asta trebuie sa se faca de la varste cat mai mici:

Romania: GRADINITA OBLIGATORIE de la 3 ani. Adica INDOCTRINARE. Intre altele vor invata despre MASTURBARE si HOMOSEXUALITATE

Linii directoare OMS pentru Europa: EDUCATIE SEXUALA inca de la … NASTERE

Insa indobitocirea prin invatamant a inceput de ani de zile iar efectele deja le vedem:

Crearea SCLAVULUI PERFECT: Tinerii nu pot gandi iar batranii s-au dezobisnuit sa mai gandeasca

Si le vad chiar si uneltele SISTEMULUI, care insa vin cu mult tupeu cu “explicatii”:

Naucii au descoperit cauzele esecului la BAC: orele de religie si credinta in Dumnezeu …

Ce putem face? Cat putem fiecare in patratica lui:

Profesorul de istorie “fraier” si eleva “smechera”

Iata si indemnul aceluiasi profesor Marian Stas, publicat in articolul Integritate şi demnitate profesională. Curaj pentru nesupunere birocratică. Clipa astrală a profesorilor de pe Adevarul:

 

Dacă sunteţi integri, competenţi şi uniţi cu adevărat, şi vă pasă, ca de ochii din cap, de copiii cu care lucraţi, nici un milion de analfabeţi sfertodocţi de-alde Liviu Pop, care transpiră şi-n gând doar la auzul sintagmei „articol hotărât“, nu vă pot sta în cale. Acum sunteţi chiar în „ferma animalelor“ (apud Orwell), iar rinocerii (apud Ionesco) pândesc, să vă ia gâtul. Atenţie mare, dragi profesori: CAPUL PLECAT SABIA ÎL TAIE!…
Sunteţi un sfert de milion. Mulţi!

Aveţi acum şansa colosală să daţi de pământ, o dată pentru totdeauna, cu toţi impostorii incompetenţi legitimaţi de ştampile ministeriale, care îşi bat cinic joc de voi, care vă tot spun ei ce să faceţi voi în clasă, pentru că, de bună seamă, ei ştiu întotdeauna mai bine. Doar sunt „din minister“, la naiba!…

[…]

Nu spun deloc că toţi birocraţii de pe verticala sistemului educaţional sunt, automat, idioţi. Unii sunt laşi. Alţii, incompetenţi. Alţii, şulfe fără margini. Or fi unii şi de bună-credinţă. Altfel, cum sărăcia ei de viaţă vă explicaţi că am decăzut atât de rău ca şcoală, an după an după an după an? Nu v-au fost de ajuns planurile-cadru pentru învăţământul primar şi pentru gimnaziu? Nu vă sunt de ajuns manualul unic şi editura unică? Nu v-aţi săturat să giraţi, tăcând vinovat aproape treizeci de ani, un sistem clădit pe orice altceva – sindicalism duplicitar, corupţie de toate felurile, pseudo-concursuri otrăvite, mediocritate endemică – decât pe binele adevărat al copiilor?

Eu vă îndemn să fiţi integri, curajoşi şi profesionişti pănă la stele şi înapoi.
Acum e clipa voastră astrală. ACUM!

Faceţi-vă meseria impecabil, asumându-vă cu integritate curajul profesional de a folosi tot ceea ce VOI decideţi că e nevoie pentru ca elevii voştri să primească de la voi cea mai bună educaţie de pe pământ! Aduceţi în clase toate materialele (auxiliare sau nu) de care aveţi nevoie să vă practicaţi profesia strălucit. Voi ştiţi cel mai bine ce vă trebuie să aduceţi bucuria învăţării autentice în ochii copiilor cu care lucraţi!
Consolidaţi-vă reţelele profesionale de excelenţă, punând în fapt mişcarea de rezistenţă la impostură, prin competenţă şi caracter desăvârşite!

Denunţaţi pe toate căile şi supuneţi oprobriului public „Nota“, demnă de noaptea minţii din „Ferma animalelor“, care interzice materialele auxiliare în şcoli!
Denunţaţi ţi supuneţi orobriului public dictatura „rinocerilor“ României „de lemn“!

Folosiţi la greu „Gazeta Matematică“ şi „Revista de Fizică şi Chimie“!
Şi, mai ales, nu vă fie frică!

Vă rugăm să ne sprijiniți! Ajutorul dvs. va fi pentru continuitatea acestui portal. Click pentru detalii.
articole asemănătoare


Un comentariu la “PROSTUL SATULUI instaureaza MILITIA GANDIRII. Adica MINISTRUL EDUCATIEI Liviu Pop va “sesiza organele de stat” impotriva profesorilor care folosesc materiale auxiliare la clasa pentru ca: SISTEMUL TE VREA PROST”
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. COTYS
    # 15 septembrie 2017 at 13:29

    CU SIGURNTA CA, DINTR-O REGRETABILA EROARE, TOVARASA „MINISTRA” A CITAT UNA DINTRE MASURILE FEMEII ACADEMICIAN DOCTOR INGINER ELENA CEAUSESCU, CU (sic.!) PRIVIRE LA REVOLUTIA DIN INVATAMANTUL ROMANESC IN URMATORUL CINCINAL, IN LUMINA DOCUMENTELOR CONGRESULUI al XIV-lea AL PCR SI A PRETIOASELOR INDICATII TREASATE DE TOVARASUL NICOLAE CEAUSESCU!

Scrie un comentariu