iul. 15, 2017 19796 1 http://bit.ly/2qPJFBF

(Natural News.) „Cercetătorii nebuni” de la Harvard care studiază schimbările climatice au primit undă verde pentru a urma un experiment de geoinginerie care va expulza aerosoli în atmosferă pentru a bloca soarele într-un efort de a opri așa-numitul efect de „încălzire globală”.

Experimentul inițial pare nesemnificativ, dar dacă va fi un succes, acestuia i s-ar putea aloca miliarde de dolari din finanțarea guvernamentală și va deveni în cele din urmă un experiment la scară planetară; cercetătorii joacă rolul lui Dumnezeu cu atmosfera.

Ce ar putea merge prost? După cum subliniez în acest videoclip, dacă un vulcan mare se întâmplă să erupă în același timp, cantitatea masivă de materie evacuată în atmosferă va cauza perturbări la nivel mondial. Acest rezultat, combinat cu efortul de blocare a soarelui al „cercetătorilor nebuni” de la Harvard, ar putea duce la foamete și la eșecul recoltelor în toată lumea. Foamete în masă? Între timp, supervulcanul de la Yellowstone a experimentat mai mult de 1.000 de cutremure mici, mulți oameni întrebându-se în acest caz când va erupe. (Dacă vulcanul erupe, recoltele se vor diminua la nivel global timp de 1-2 ani, eliminând cel puțin 90% din populația actuală.)

Cu alte cuvinte, într-un efort de a opri așa-numitele „schimbări climatice”, „cercetătorii nebuni” sunt dispuși să pună întreaga populație umană în situația de a risca o foamete catastrofală la nivel mondial. Se pare că ei nu au auzit niciodată despre Legea consecințelor neintenționate, numită uneori în științe „Legea lui Murphy”. Această lege spune că, dacă ceva poate merge prost, va merge prost.

Acum, dacă recoltele ingineriei genetice ar produce alimente fără fotosinteză… hmmm …

traducere pentru OrtodoxINFO de Iuliana Gabriela Niță

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
articole asemănătoare