Mai 7, 2017 5988 3 http://bit.ly/2H7l1Hv

În noiembrie, Stephen Hawking avertiza că omenirea are la dispoziție 1 000 ani pentru a-și găsi o nouă planetă pe care să o numească „acasă”. Termenul pare chiar rezonabil în comparație cu cea mai recentă prorocire a cunoscutului fizician englez.

În documentarul „Expedition New Earth”, care va fi difuzat începând cu această vară la BBC, Hawking, profesor la catedra de Matematică din cadrul Universității Cambridge, susține că oamenii mai au de fapt 100 ani pentru a părăsi Pământul, doar cât o viață de om, scrie Washington Post.

„Pofesorul Stephen Hawking crede că specia umană va trebui să populeze o nouă planetă în următorii 100 ani pentru a supraviețui”, se precizează într-o postare BBC.

Argumentele aduse pentru a demonstra precaritatea planetei noastre includ schimbările climatice, riscul ca aceasta să fie lovită de asteroizi, epidemiile și creșterea populației.

Însă Hawking nu se limitează doar la a ne da veștile proaste, ci, cu ajutorul unei echipe de experți, va cerceta posibilitatea ca oamenii să se mute pe alte planete, mai menționează BBC.

Fizicianul a vorbit și în trecut despre importanța colonizării Lunii și a planetei Marte, iar discursul său despre necesitatea ca umanitatea să își găsească o „Planetă B” s-a accentuat în ultimele luni.

Hawking susține că, dacă va sta pe Pământ prea mult, omenirea riscă o nouă extincție în masă.

„Trebuie să continuăm să mergem în spațiu pentru viitorul umanității”, spunea profesorul în noiembrie.

Încheind într-o notă optimistă, deși provocările care ne așteaptă sunt uriașe, „it’s a glorious time to be alive”, momentul fiind propice pentru cercetările în fizica teoretică.

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și bani. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
Categorii:
articole asemănătoare
3 Comentarii la “Stephen Hawking ne-a dat un alt termen de a părăsi Pământul: „Specia umană va trebui să populeze o nouă planetă în următorii 100 ani””
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. kosk
    # 7 mai 2017 at 15:32

il cauta aia cu coasa pe nenorocitu asta, dar nu si nu, perseverare diabolicum. rad si dracii de el..

2. Matiu Cosmin
    # 7 mai 2017 at 17:08

Hawking este un exemplu clar de inselare al oamenilor inteligenti de catre diavoli, dupa cum scrie in protocoalele inteleptilor sionului.

3. Nicoleta
    # 7 mai 2017 at 17:12

Bine ar fi sa plece el primul si sa ne explice de acolo cu ce fel de „organe” a trait el pana acum. De plastic? Sau cu organe proaspete de la copii. Caci altfel nu imi pot explica CUM a trait aceasta leguma pana acum.

Scrie un comentariu