7:29 pm - duminică, 24 septembrie, 2017

In trei ani, inteligenţa artificială va deveni principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi

Mar 29, 2017 1911 vizualizări 2 comentarii goo.gl/G1gKn5

Inteligenţa artificială va deveni în următorii trei ani principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi, consideră trei sferturi dintre bancherii intervievaţi de firma de consultanţă Accenture, transmite Reuters.

Patru din cinci bancheri cred că inteligența artificială va revoluționa modul în care băncile vor strânge informații și vor interacționa cu clienții, se arată în studiul Accenture Banking Technology Vision 2017, care a intervievat peste 600 de bancheri de top și a consultat analiști din industrie și reprezentanți ai mediului academic.

Inteligența artificială, tehnologia care se află la baza vehiculelor autonome, dronelor și softurilor de recunoaștere vocală, este văzută de lumea financiară drept o tehnologie esențială care, împreună cu inovații ale tehnologiei destinate sectorului financiuar, vor schimba fața industriei bancare în anii următori.

Peste trei sferturi dintre respondenți cred că inteligența artificială va permite interfețe mai simple, care vor ajuta băncile să creeze experiențe mai umane pentru clienți. „Marele paradox este că oamenii cred că tehnologia va face ca serviciile bancare să devină mai automatizate și mai puțin personalizate, dar ceea ce vedem este opinia că tehnologia va ajuta ca acestea să fie mai personalizate”, a spus Alan McIntyre, director pentru practici bancare la Accenture și coautor al raportului.

Inteligența artificială va da oamenilor impresia că banca îi cunoaște mult mai bine și le va reda sentimentul pe care îl aveau atunci când interacțiunea umană era mai mare.

Principalul motiv de îngrijorare, legat de inteligența artificială, este confidențialitatea datelor, dar una din trei persoane intervievate a mai afirmat că o altă peoblemă ar putea fi faptul că utilizatorii preferă deseori interacțiunea umană.

 

 

Vă rugăm să ne sprijiniți! Ajutorul dvs. va fi pentru continuitatea acestui portal. Click pentru detalii.
Categorii:
articole asemănătoare


2 Comentarii la “In trei ani, inteligenţa artificială va deveni principalul mijloc de comunicare între bănci şi clienţi”
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. gheorghi
    # 29 martie 2017 at 18:21

    … din banci dispar oamenii…
    … din fabrici dispar oamenii…
    … de la volanul camioanelor dispar oamenii…
    … din salile de gimnastica dispar slariatii…
    …. dispar politicienii prin „integrarea” informatiilor int programe de gestiune care „iau decizii” mai eficiente decat ei…
    ….
    Unde se fuc oamenii 9sa munceasca) atunci cand se duc (locurile de munca)…?
    DEPOPULARE.
    Organizat „stiintific” – virusi artificiali, vaccinari „pregatitoare”, alimente toxice, apa si aer contaminate, controlul „dobitoacelor” prin monitorizarea RFID si cip implantat, control „fara fir” finalizat in eliminare „eficienta” si auto-eliminare indusa mental.
    Nu „ajunge” implantarea cip-ului, se pregateste si implantarea de „calculator” in creier – si-a „tras” firma pentru asta idiotul terenshumanist (nu intereseaza ca are miliarde de dolari…, tot deviat mintal este) – Elon Musk, NEURALINK.
    http://www.zerohedge.com/news/2017-03-27/elon-musk-launches-company-hook-people-computers
    Si din aceia vor fi „atent selectionati” pentru a fi comandati si eliminati….
    Daca se ajunge acolo – sa nu fie!

Trackbacks/Pingbacks
  1. Va rugam sprijiniti PORTALUL si ASOCIATIA. Sunt ale voastre. Fara ajutorul vostru financiar, activitatea nu poate continua | Saccsiv - Weblog - 30 martie 2017

    […] In trei ani, inteligenţa artificială va deveni principalul mijloc de comunicare între bănci şi … (stiri) […]

Scrie un comentariu