În afară de ecumeniști cine mai vrea să compromită măn. Părintelui Justin? Cazul Vasile Militaru și cazul Gurie Grosu

mart. 2, 2017 5000 0 http://bit.ly/2H7qgHc

Manastirea Petru-Voda la confluenta dintre vreascuri

Ca urmare a atacurilor concertate asupra Manastirii Petru-Voda – judetul Neamt din ultima perioada, ma simt nevoit sa fac publice urmatoarele dezvaluiri.

Articolul denigrator apărut pe site-ul rezistenta.ro face parte dintr-o serie de incercari nefericite de a prezenta într-o lumină favorabilă adunările schismatice pe vechi din Romania.
Autorul informațiilor rau-voitoare la adresa Părintelui Justin Pârvu, cum că ar fi fost hirotonit de către o biserică stilistă, este Vasile Militaru.

Diversionistul demascat. Cazul Vasile Militaru.
Vasile Militaru este absolvent al Liceului de Aviatie din Bacau. Din agent imobiliar fara scrupule, atasat de o puternica ideologie agnostic-materialista, sufera o convertire brusca prin intalnirea cu pr.F. si folosindu-se de sinceritatea acestuia, este introdus in cercul de ucenici de incredere ai Pr. Justin.

Cuprins de o vrie mistica cu coloraturi milenariste, Vasile Militaru vinde toate posesiunile si vine cu sotia la Manastirea Petru-Voda. Parintele Justin il dojeneste pentru gestul extrem, dar intr-un final il ajuta sa-si faca o casa mai la vale de Manastire. Se integreaza in peisaj ca sofer si paznic la Manastirea Paltin de maici. In prezent, fiica dumnealui locuieste in Bacau.

Insa apetitul de materialism mundan transformat brusc in viziune apocaliptica, nu prevesteste niciodata nimic bun.

Vasile Militaru se inscrie la Facultatea de Teologie de la Sibiu, terminand studiile cu o dorinta arzatoare de a ajunge preot. Imi aduc aminte ca Parintele Justin il tempera in acea perioada: “Mai baiete, sa mai stam, sa ne rugam, sa mai avem oleaca de rabdare”.

Dorinta de afirmare a personajului Vasile Militaru il determina sa caute solutii alternative. Intra sub influenta D-nei Cuta de la Dobreni si iese oficial din Biserica Ortodoxa Romana pentru a se afilia la gruparea Preoteasa. In toamna anului 2012 este “hirotonit” preot.

Legaturile gruparii stiliste Preoteasa cu gruparile religioase paralele din Ucraina au fost dezvaluite pe larg in mai multe articole pe internet.

Abia acum “preotul” Vasile Militaru isi arata adevarata fata, purcezand la distrugerea si denigrarea sistematica a ctitoriei si numelui Parintelui Justin.

Proaspat “hirotonit”, Vasile Militaru isi incepe propovaduirea credintei printr-o serie de procese penale absurde cu maicutele din Manastirea Paltin. Fire litigioasa si provocatoare, se lauda si ameninta in permanenta cu influenta de care dispune in mediile judecatoresti din Piatra Neamt, influenta pe care a capatat-o prin accederea la gruparea Preoteasa.

Ultima interventie a lui Vasile Militaru este cand in nici o luna de zile, pe fondul tulburarilor create de Sinodul din Creta, concepe un articol biografic cu substrat stilist in care neaga hirotonia Parintelui Justin Parvu, citand copios din carticica masonului AluiGheorghe din Piatra Neamt. Pe parcursul analizei sale, V.M. voaleaza modul in care vorbaria prolixa si scrierea obscura, sunt adoptate nu in virtutea unei meticulozitati istorice, ci ca un soi de stratagema. Pentru un ochi neavizat lucrarea pare stiintifica, documentata istoric, insa a doua zi este vadita drept un fals grosolan de situl Manastirii Petru-Voda.

Sa ne reamintim cu totii, pentru o clipa, ca viata omului jertfelnic nu poate fi stearsa printr-o trasatura de condei.

Creatia mitica a “istoricului” Vasile Militaru nu a avut viata lunga. Insa “preotul” Vasile Militaru ramane in continuare camuflat in zona Petru-Voda lucrand sistematic, pe toate fronturile, la erodarea ctitoriei Parintelui Justin Parvu.

Sa luam aminte la ce ne dorim,  caci s-ar putea sa se indeplineasca.

Cazul Gurie Grosu.

La 5,6 km de granita cu Transnistria, intr-un sat basarabean uitat de lume, avea sa se nasca Ioan Grosu. Traiectoria meteorica a acestuia va fi analizata in urmatoarele randuri.

Ambitios si inteligent, Ioan Grosu termina in anul 2001 Facultatea de Teologie din Iasi. Nu dupa mult timp, intra ca frate in Manastirea Petru-Voda. Este calugarit sub numele de GURIE, ajungand ucenicul de chilie al Parintelui Justin. Monahul Gurie Grosu isi construieste o casa pe Argile, o zona pitoreasca in apropierea Manastirii Petru-Voda.

După moartea Parintelui Justin se reîntoarce la M-rea Sfantul Sava de langa Ierusalim. Dupa nici doi ani, monahul Gurie Grosu se cearta cu staretul Evdokimos pe tema cipurilor si ajunge la un schit din Pustia Carantanei unde intalneste doi monahi rusi care apartineau de gruparea mateita din Grecia. Anul de gratie 2015.

Ravna fara discernamant si oferta de nerefuzat a gruparii schismatice mateite il fac pe monahul Gurie Grosu sa se daruiasca trup si suflet noii “biserici”.

Monahul Gurie, fost ucenic de chilie al Sfantului Parinte Justin Parvu, ajunge sa renege totul: se boteaza din nou, se calugareste din nou (sub numele de Petru), este “hirotonit” preot si intr-un final episcop al gruparii de schismatici mateiti. Pentru mai multe detalii intrebati comunitatea ortodoxa romaneasca din Ierusalim, “episcopul” Gurie (Petru) este faimos in acea regiune a lumii.

In prezent “episcopul” Gurie este un personaj itinerant, aflandu-se si la Ierusalim, si la casuta din Argile (Neamt), si la Iasi, si in Olanda, mereu insotit de catre maica Eftimia. Poate va intrebati de unde are atatia bani pentru a-si sustine omniprezenta. Raspunsul il aflam in relatia “episcopului” Gurie cu domnul basarabean Iura din Iasi.

Fost racket, actual traficant de profesie, domnul Iura intermediaza in prezent “relatii de afaceri” intre Chisinau si Olanda. Vila de pe domeniul domnului Iura din spate de la Dedeman (din Valea Lupului, se zareste din drumul european) este in prezent sediul Mitropoliei Bisericii Mateite al carui reprezentant in zona este nimeni altul decat “episcopul-mitropolit” Gurie Grosu al Moldovei.

Profitand de debusolarea unor credinciosi din Iasi si Neamt care resping Sinodul din Creta, episcopul Gurie Grosu se erijeaza inaintea acestora in ultimul aparator antiecumenist al Ortodoxiei, indemnand la desprindere de “Biserica Apostata Romana”.

Dar indreptarile (dikaioma) lui Dumnezeu au fost intotdeauna potrivnice gandirii (enthymema) omului trufas.

Daca ar fi sa refacem traseul geo-politic al “preotului” Vasile Militaru si al “episcopului” Gurie Grosu, putem observa conexiunile intime pe care acestia le au cu bazele gruparilor religioase paralele din Ucraina, Basarabia si Grecia.

Mai sunt de remarcat legaturile “de suflet” ale unor procurori si judecatori din Piatra Neamt care sustin prin toate mijloacele noile grupari schismatice pseudo-ortodoxe.

Şi iată cum Părintele Justin a devenit, la fel ca Eminescu, un turnesol naţional. Oricine îi combate sau înjură poate fi orice, numai român nu e!

Captivi al propriilor halucinatii, refractarii Parintelui Justin au pus in miscare un mecanism mieros, ipocrit, insidios. Un mecanism al cuvintelor care ucid, o masinarie care se sprijina pe complicitati doctrinare.

Imi cer iertare cititorilor pentru pastrarea anonimatului, din dorinta de a nu afla subit ca “viata este complexa si are multe aspecte” sau de a atrage procese penale nejustificate asupra Manastirii Petru-Voda.
Duminica Izgonirii lui Adam din Rai
26 februarie 2017

pr. L.

NOTĂ OrtodoxINFO

Atacurile asupra Mănăstirii Părintelui Justin se țin lanț, diavolul vrând să se răzbune pe locul unde a fost rușinat și învins de atâtea ori. Pe de o parte starețul și adepții săi prigonesc schitul Rădeni și pomenesc contrar sfintelor canoane pe episcopul eretic, iar pe de altă parte extremiștii de-a dreapta ce încearcă atragerea numelui Marelui Duhovnic în hățișurile stiliste și schismatice de la noi și de prin alte părți, cât și mass-media controlată de dușmanii Bisericii și ai României.

Să fim alături de adevărații ucenici ai Părintelui Justin care îi duc învățătura mai departe, nu doar cu vorba, ci și cu fapta, punându-și „barba la bătaie”, așa cum spunea adesea Voievodul Ortodoxiei Românești.

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
Categorii:
articole asemănătoare
Scrie un comentariu

Scroll Up